Windows 7 start heel traag op met vreemde melding

Status
Niet open voor verdere reacties.

valkeringrick

Gebruiker
Lid geworden
10 mei 2011
Berichten
169
Beste mensen,
Ik heb een vraag wat betreft mijn Windows 7 laptop.
Deze start erg traag op vanwege het feit dat hij een foutmelding krijgt in het begin van het opstarten.
Hieronder heb ik een afbeelding ingevoegd van wat er op het scherm wordt weergegeven. Iets in de trant van 'No bootfile name recieved'.

Ik hoop dat jullie mij ermee kunnen helpen. Overigens start de laptop wel gewoon op alleen duurt het erg lang.
Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,
Rick.

2014-03-30 23.37.09.jpg
 
Het kan zijn de er iets in de configuratie van Windows 7 beschadigd geraakt is. Probeer na te gaan wanneer dit ontstond en probeer desnoods het systeem te herstellen met behulp van Systeemherstel.
 
Hallo

"mijn Windows 7 laptop. " ... merk/typenr zijn veel nuttiger info ....

Het lijkt er op , dat deze "mijn Windows 7 laptop. " eerst probeert op te staren via lan ... via dewelke hij geen data ontvangt ....

Controleer de b.i.o.s. settings . (Bootorder)

Peter
 
Laatst bewerkt:
Dat is een melding van de bootrom van de ethernet chip en zoekt de server om van te booten (die dus niet is aangesloten), zal op enabled zijn gezet in de bios, zet die weer op disabled.
 
Hallo allemaal, bedankt voor jullie reacties. Het probleem is inmiddels opgelost door in het BOOT menu in te stellen dat de eerste keuze waar de computer moet kijken opde SATA harde schijf is. Deze stond namelijk als laatste waardoor hij eerst via de cd/dvd rom probeerde op te starten en daarna iets met de LAN-verbinding een besturingssysteem te vinden.

Nogmaals bedankt :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan