Windows 7 upgraden naar Windows 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

tim687

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
25 apr 2010
Hallo,
Ik wil windows 7 herstellen, ik heb op internet gelezen dat dat kan door setup.exe uittevoeren in vista sp2, dat werkt alleen hij blijft volgens mij hangen bij system bestanden verzamelen, en gebruikersbestanden verzamelen. Hij is nu op 57 %, en daar staat hij al een tijdje op, is dit normaal? En wat moet ik vooral niet doen tijdens de upgrade? Kan iemand mij helpen?
Bedankt,
Tim

Je wil vista upgraden naar windows 7 neem ik aan ?
Een upgrade installatie kan wel heel lang duren ( tot wel 20 uur ) afhankelijk van je hardware
Dus misschien nog even afwachten ?

Nee windows 7 naar windows 7 om het hele zaakje te repareren. Bedankt, hij is nu echt verder gekomen! 58% :)

Je wil W7 herstellen en je gebruikt een Vista CD !!??

Wat wil je herstellen dan? Gaat niet werken met een Vista exemplaar en vermoed dat je nu met een installatie van Vista bezig bent gezien.....

tim , wat wil je nu echt doen, voor heel het boeltje fout loopt.
Windows 7 repareren of een upgrade van windows vista naar windows7

Repareren, doormiddel van een upgrade. Dan behoud ik al mijn bestanden. Dus ik heb setup.exe verteld dat het vista sp2 is met de compabiliteits modus, dus dan gaat hij van windows vista (voor de setup, windows 7 voor ons) upgraden naar windows 7, snap je?

Dan start je de computer op met het windows7 schijfje. Je kiest voor Upgraden en niet voor nieuwe installatie. Bij upgrade word de installatie dan uitgevoerd met behoud van instellingen. Tijdens de installatie zal er ook gezocht worden naar de juiste drivers voor de hardware. Bij de installatie moet je dus verbonden blijven met internet, zodat bij de fabrikant de juiste drivers voor windows7 kunnen gedownload en geïnstalleerd worden.
Voor alle zekerheid , eerst een backup maken van je documenten, afbeeldingen, e-mails enz.......

Laatst bewerkt:
Ja dat is het ook vandaar dat het in dw windows 7 topic staat, ik moet windows 7 herstellen. Ik heb windows 7 home premium 32 bits OEM

Het lijkt wel als of hij blijft hangn bij de 58 % kn dat kloppen?

Ooh laat maar hij is verder gegaan

Ik denk dat het dan een retail versie is

Zul je gauw weten na installatie, of je vorige programma's, je documenten enz..... nog op de computer staan. Als het om een OEM versie gaat en je hebt geen backup gemaakt voor installeren windows7, ben je alles kwijt.

Je kunt dit gewoon zo doen volgens mij ( herstellen )
Je gegevens blijven ook staan.
Beter is volgende keer een backup maken en een schone installatie ( in 20min klaar )

Nee, er zijn een aantal virussen die blijvende schade hebben aangericht, vandaar. Ik maak altijd een backup, altijd!
Bedankt,
Ik laat hem door draaien vannacht, hij is nu 69 % ver bij de gebruikers bes.. verzamelen

Toch iets vreemds hoor. Ik heb ook een upgrade met behoud van instellingen uitgevoerd . vista naar windows7
Dat was op 2 uurtjes klaar. Single core 1.8Ghz processor en 2 GB geheugen. Gaan er hier velen niet willen geloven en toch is het zo.

Ja maar hoeveel data heb jij, mijn hdd is 75,4 gb over van de 500 en ik heb volgens revo uninstaller 220 programmas

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan