Windows 7 vraag

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ibriboy

Gebruiker
Lid geworden
9 aug 2011
Als ik een programma opstart dan vraagt ie wilt u het programma toestaan wijzigingen toe te brengen. Maar eerst was dat niet zo hoe kan ik dat uitschakelen?

En ik heb nu het thema Windows 7 Basic hoe kan ik Aero krijgen want hij staat niet in die lijst. En als ik de vensterkleur wil wijzigen dan komt er geen kleurschema maar iets anders.

En als ik een programma open zie je hem bij je taakbalk als een vierkant maar hoe kan ik er een rechthoek van maken?

Ik heb windows 7 ultimate hij is nog niet geactiveerd.

Ibriboy: Vragen / Antwoord

1 / Volgens mij is er iets van een knop meer opties of geavanceerde opties, iets in die richting, bij de melding aanwezig. Kies daarvoor en daar kan je een vinkje zetten bij deze optie.

2 / Aero is toch voor Windows Vista ??

3 / Volgens mij, maar ik zit nu even niet achter een Win7 computer, is het rechtermuisknop op de taakbalk, eigenschappen en dan staat er ergens iets van 'grote pictogrammen gebruiken'

Succes

1 Ik heb het niet kunnen vinden :s
2 Aero is ook voor windows 7 ik had het nog voor dat ik windows 7 opnieuw installeerde
3 Nee die optie is er niet

1 / Zou je eens een screenshot willen maken van die melding en die hier kunnen plaatsen aub?

hmm irritant dat ik niet achter mn eigen pc zit, zit nu achter vista.

Hoi !

1: Start - configuratiescherm -gebruikers-accounts - instellingen voor gebruikersaccountbeheer wijzigen.
Zet de schuifregelaar helemaal naar onderen. Let op: dit wordt i.v./m. beveiliging niet aanbevolen.

2: Je grafische rating is te laag; oorzaak: graka-drtivers niet aktueel of videokaart defect
Wat is je Windows-rating voor grafische eigenschappen ?

3: rechtsklikken taakbalk - eigenschappen - de gewenste eigenschappen instellen.

Greetz,

Harry.

Ik heb de melding gevonden en uitgeschakeld nu als een programma opstart krijg ik het niet meer te zien hoe schakel ik het terug in?

2: Windows 7 Home Basic bevat geen Aero.

Hoi !

1: Start - configuratiescherm -gebruikers-accounts - instellingen voor gebruikersaccountbeheer wijzigen.
Zet de schuifregelaar helemaal naar onderen. Let op: dit wordt i.v./m. beveiliging niet aanbevolen.Greetz,

Harry.

Zo dus, met dank aan Harry.

Je videokwaliteit verhogen, rechtermuisknop op bureaublad en dan eigenschappen. Als dit niet kan kan je videokaart het kennelijk niet aan, maar als je het al gebruikt hebt op deze pc voorzie ik geen problemen .

Hoi !

Rechtsklikken beeldscherm - aan persoonlijke voorkeur aanpassen - aerothema kiezen.

Worden die niet weergegeven, dan is je rating te laag (zie m'n vorige post).

Greetz,

Harry.

Greetz,

Harry.

Hoe kan het dan beter worden? Ik zag wel bij het onderhoudscemtrum dat er een update is voor video card. Maar er staat nergens waar ik het kan installeren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan