Windows 7 zwart scherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

martijn2901

Gebruiker
Lid geworden
27 aug 2010
Berichten
230
Na dat mij pc heeft windows starten krijg ik een zwart scherm.
hoe lang ik hem ook laat staan het helpt niet

Iemand??

Specs:

Intel I5 760 @ 2,80 Ghz
4GB ram
Ati HD 5770
 
Start eens op in Veilige Modus en zet een herstelpunt terug met een tijdstip dat alles ok was.
 
Leg eens uit.
Heb je deze pc dan in de tussentijd niet gebruikt?
Zit er andere hardware in?

Waarom zijn er geen systeemherstelpunten?
 
ik zit al heel lang met dit probleem heb de pc nu half jaar vanaf 1ste maand dit probleem en de herstel punten zijn weg...
 
Hoi,

Even voor de duidelijkheid gaat wel in veilige modus ?
 
bedoel je hiermee dat hij daar wel ingaat.(ja)
of hij dan wel doorstart?(nee)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Waar beschik je over?
Image of installieDVD?

Je hebt deze problemen vanaf de 1e maand?
Is dit een nieuwe pc?
Zo ja, waarom niet naar de leverancier?

Of zelf samengesteld/gebouwd?
 
Laatst bewerkt:
Zelfde probleem.
En als ik pc in dat zwarte scherm uitzet en daarna weer aan start hij wel door...
 
Hoi,

Dus je zit al 5 maanden zonder pc:(:( dan zou ik als je een win 7 dvd hebt hiermee je huidige win versie repareren en misschien nog beter gewoon een schone installatie uitvoeren. In de maand dat hij het deed iets vreemd gedaan of gedownload?
 
Hoi !

Opstarten van de Win 7 DVD en kiezen voor Repair al geprobeerd ?

Greetz,

Harry.
 
@modag
Hij start wel als ik hem tijdens het zwart scherm uit zet en weer aan dan doet hij het wel.
nee niks raar gedaan
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi ,
Maar als het een nieuwe pc is zou ik gezien wat je schrijft dus aanspraak maken op garantie .
 
Heb hem overgenomen van een praticulier die hem zelf had gebouwt hij had er geen last van toen ik hem bij hem testen deed hij het gewoon
 
Hoi,

Ja misschien dat je nog even je merk voeding kan geven en hoeveel watt deze is maar zou ook Harry zijn tips eens proberen;)
 
Merk voeding weet ik niet.
Weet wel dat hij 1000 wat is
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi,

Meen je dat 1000 watt, ja eigenlijk is het vreemd dat je hem 5 maanden in de hoek laat staan je had beter gelijk even met de verkoper contact op kunnen nemen zou je nog kunnen doen. Of naar de plaatselijke pc winkel gaan want denk niet dat we zo verder komen kijk eens of je met Harry zijn tips iets kan doen anders zou ik de actie die ik eerder schreef ondernemen dus .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan