Windows 7

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dus als ik het goed begrijp is de GUI van de beta een compromis tussen die van vista en van 7?
 
Ik heb hem geprobeert, en Windows 7 is het proberen waard... :love:

Ze hebben wederom beveiliging aangepakt, nu goed. De startbalk (nog niet officieel in het systeem) kun je unlocken, ziet er geweldig uit. Hij werkt ook ontzettend fijn. Verder veel kleine (maar geniale) aanpassingen met absolute meerwaarde ten opzichte van Vista. Zoals al eerder gezegt: Windows 7 is zo snel en stabiel als XP.
 
Ik heb hem geprobeert, en Windows 7 is het proberen Windows 7 is zo snel en stabiel als XP.
Kijk, daar hebben we wat aan! :p

Ga 'm niet uitproberen in een virtual machine.
Laatste keer toen ik dat deed met XP pro, liep m'n videohardware vast

Ga gewoon wachten op de release van Windows 7, dus in 2009/2010.
Dan ga ik afwachten, en luister naar de reacties van anderen.
Mocht dit positief zijn, ben ik in de toekomst een Win7-user
 
Laatst bewerkt:
Gezien die progressie van Microsoft met Windows 7, ga ik er van uit dat herfst/winter 2009 (hooguit begin 2010) het product op de markt verschijnt. De eerste publieke beta is afgelopen week al vooruit geschoven.

Windows 7 is de ultieme opvolger van XP gezien mijn eerste indruk. Microsoft kan nog veel verknallen natuurlijk. Maar daar ga ik vooralsnog niet van uit. :thumb:
 
Hoi !

RTM betekent Ready To Manifacturer.

Zoals je allicht weet worden de eerste versie´s van een nieuw O.S. bij Microsoft altijd eerst geleverd aan de z.g. Royal Partners.

Dat zijn computerfabrikanten die hun product in de winkel willen hebben staan met een voorgeinstalleerd O.S. voordat de rest van de wereld het O.S. kan aanschaffen.

En tja, ik heb ook lovende recentie´s gelezen, maat vertrouw het meeste op m´n eigen waarneming.

Zoals gezegd draait de pre/beta/versie hier goed en snel.

Volgende maand de beta/versie es proberen.

Greetz,

Harry.
 

Vind je het gek..
Microsoft kan op het moment niks goed doen. Een product moet héél goed zijn voordat het goed is.

Als je het systeem gebruikt, kom je er achter dat de prestaties wel degelijk verbeterd zijn. Ik ken wel een aantal die het systeem getest hebben, zijn allemaal erg tevreden.

Zou me trouwens ook niet verbazen als dat bericht verzonnen is door weer een andere Microsoft hater.
 
Overal te download!
Want de beta versie is onder werknemers van microsoft verspreid, dus dat gaat makkelijk!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan