Ik neem aan dat de driversoftware bij jou wel werkte. Bij de TS is dat echter niet het geval! Wel een uitstekende tip voor die mensen waarbij er geen driverprobleem is maar Internet (toch) niet bereikbaar/toegankelijk is. :thumb:
@TS: Ik las dat Intel nog geen goed-werkende drivers heeft voor een hoop van hun Wifi producten voor onder W8.1.
Suggestie is om puur de driver van Microsoft te gebruiken, dus alle Intel Wifi driversoftware te deïnstalleren, de pc te herstarten en dan te kijken in Apparaatbeheer of inderdaad de basis-driver van Microsoft nu wordt gebruikt bij de Wifi adapter. Is dat nog niet het geval, dan de hele installatie van de Wifi adapter in Apparaatbeheer ongedaan maken (danwel kiezen voor "Vorige driver herstellen" of zoiets), incl. verwijderen van de (Intel)driver, de pc herstarten en dan weer kijken in Apparaatbeheer.
Andere tip (zodra de Microsoft driver is ingezet) is in Apparaatbeheer in de geavanceerde instellingen van de wifi adapter 802.11n uit te zetten, dus dat je (daarna) puur alleen met 802.11g kunt verbinden.
Succes,
Tijs.