Windows 8.1 en internet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb zo'n beetje elke driver uitgeprobeerd maar helaas geen resultaat.

AVG verwijderd en nu kom ik wel weer op internet. Het lijkt dat Windows Defender de taak heeft overgenomen.

Ik neem aan dat de driversoftware bij jou wel werkte. Bij de TS is dat echter niet het geval! Wel een uitstekende tip voor die mensen waarbij er geen driverprobleem is maar Internet (toch) niet bereikbaar/toegankelijk is. :thumb:

@TS: Ik las dat Intel nog geen goed-werkende drivers heeft voor een hoop van hun Wifi producten voor onder W8.1.
Suggestie is om puur de driver van Microsoft te gebruiken, dus alle Intel Wifi driversoftware te deïnstalleren, de pc te herstarten en dan te kijken in Apparaatbeheer of inderdaad de basis-driver van Microsoft nu wordt gebruikt bij de Wifi adapter. Is dat nog niet het geval, dan de hele installatie van de Wifi adapter in Apparaatbeheer ongedaan maken (danwel kiezen voor "Vorige driver herstellen" of zoiets), incl. verwijderen van de (Intel)driver, de pc herstarten en dan weer kijken in Apparaatbeheer.
Andere tip (zodra de Microsoft driver is ingezet) is in Apparaatbeheer in de geavanceerde instellingen van de wifi adapter 802.11n uit te zetten, dus dat je (daarna) puur alleen met 802.11g kunt verbinden.

Succes,

Tijs.

Laatst bewerkt door een moderator:
Devender stond uit, dus deze tip werkte niet. Overigens nog niet aan gedacht dus bedankt. Ik heb nu een draadloze netwerkadapter in de usb poort. Deze tip las ik gisteren in een andere topic, en het werkt!! Wat ze ook schreven was dat er waarschijnlijk nooit een driver voor deze pc (Origineel Vista) wordt ontwikkeld. Dus voorlopig stop ik nu met zoeken behalve als iemand de ultieme oplossing heeft

Zie mijn vorige posting. We hebben elkaar net gekruist...

Tijs.

Toch nog even een reactie. Op mijn computer zitten snelkoppelingen naar een browser/emailprogramma en jawel internet (lan). Toevallig kwam ik op dat zeflde net een driver tegen voor deze toetsen (quicklaunch) en die heb ik gedownload. In eerste instantie werkte dit niet maar gek genoeg nu wel!! Waarom weet ik niet maar voorlopig ben ik tevreden

Blijf voorlopig maar even op windows 8.0 lees hier en daar op internet dat er nog wel wat meer bugs in zitten.
Programma's die het niet meer doen etc.
Zelfs hun office 2013 is niet helemaal compatible met windows 8.1 (komt wel goed denk ik)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan