Windows 8.1 productcode achterhalen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rajeev

Gebruiker
Lid geworden
22 jun 2009
Hallo,

Mijn broertje heeft op z'n PC die hij een half jaar terug gekocht heeft Windows 8 zitten, tijdje geleden kreeg hij een upgrade naar 8.1.
Windows 8/8.1 is dus meegeleverd met de PC, alleen hij wilt nu terug naar Windows 7 omdat hij Windows 8 niet handig vindt.
Maar nergens op de PC staat de licentiecode? Dus als hij het ooit nog wilt gaan gebruiken, kan dat niet?
Is er een programma of iets dergelijks waardoor ik achter de productcode kan komen, deze vervolgens kan noteren en dan Windows 7 installeer?
Zou erg zonde zijn als we het zomaar kwijt raken.

Alvast bedankt.

Mvg,
Rajeev

code zit opgeslagen in het moederbord. Als je opnieuw Windows 8 wil installeren zal dus geen code hoeven ingeven omdat die automatisch gezien wordt.

Volgens mij doet die magicaljellybean het niet voor Windows 8. Maar zo heeft TS 2 mogelijkheden :)

Kwoot van de sait

Q:*Will it work for Windows 8 and Windows 7?Of course it will. Both Windows 7 and Windows 8 are supported as well as all previous Windows versions, including Windows XP, 2003 Server, 2000, NT, ME, 98 and 95.

Ok, hij gaf bij mij over van alles de product key, maar bij Windows stond BBBBB-BBBBB-BBBBB-BBBBB-BBBBB
Vandaar m'n opmerking.

Yep, ziet er goed uit :)

Edit:
Na de (juiste) actie van Mik slaat mijn reactie nergens meer op ;)

Laatst bewerkt:
@snijworst
Voor je eigen privacy heb ik je afbeeldingen met sleutels verwijderd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan