Windows 8 downgrade

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dan zit dáár je probleem. Na Windows moet je als allereerste je moederbord drivers installeren.

Oke, en hoe kan ik die dan vinden?

Naamloos.jpg

Kan je hier iets mee?:o

Laatst bewerkt door een moderator:
Via jouw screenshot volgens mij moederboard driver is geïnstalleerd, :( en ik bedoel ( omdat jij zei zo :( ) na herinstallatie van windows dat scherm in orde was, of jij zelf handmatig bepaalde drivers geïnstalleerd had, en toen ging mis ??

Ja na de herinstallatie deed hij het: op een hele slechte resolutie zoals bij jullie ongetwijfeld bekend is, toen ik de drivers installeerde via dat programma wat zo'n scan heeft gedaan, deed hij het na de reboot weer niet.

Oke dit is heel gek, ik start op via Veilige Modus, en mijn scherm doet het weer. Nu denk ik dat er softwarematig iets fout is...

Jaaaaaaa ik heb weer beeld!!! Ik heb een het gehele stuurprogramma van AMD verwijderd en nu doet mijn beeld het weer. Het enige probleem nu, is dat ik dus moet werken met een ''niet zo fijne'' resolutie. Wat raden jullie aan om te doen? ;)

Laatst bewerkt door een moderator:
:D Gewoon video-kaart laatste driver proberen instaleren en die kan je wel handmatig, zeg nog eens a.u.b. wat is precies jouw video-kaart ??

Naamloosd.jpg

Hier kan jij dat vast voor mij uithalen. Ik heb de 32bit versie van Windows 7;)

Oke, en hoe kan ik die dan vinden?
Nu écht voor de laatste keer : Bij Asus!!!!!! Ik heb de link notabene in een eerdere posting voor je geplaatst, je hoeft er alleen maar op te klikken. Dáár download je alles voor jouw machine.

Oke ik heb gedaan wat jullie zeiden. Krijg echter de foutmelding dat Deze computer niet voldoet aan de minimale vereisten voor de installatie van deze software...

:( Hier moet gast0225 reageren :(, op andere kant hoop ik dat jij hebt op goede manier dat gedownload :(

mijn link heb je ook nog niet geprobeerd ??

Als jij een machine hebt gekocht van Asus en van het type dat jij zei én Asus leverde 'm af met Windows 7 geïnstalleerd, dan voldoet jouw machine.
Echter, door jouw gedoe rondom de installatie kan ik mij voorstellen dat jij mogelijk de boel niet meer op orde hebt.

Daarom : download vanaf de Asus site de benodigde software behorende bij jouw machine en jouw Windows versie. Zet de drivers op USB. Installeer Windows 7 opnieuw en laat voorafgaande aan de installatie Windows de schijf formatteren en voordat je ook maar 1 andere handeling uitvoert (dus na de Windowsinstallatie), installeer je éérst de chipset drivers, de VGA drivers en de LAN en overige drivers die je op usb hebt gezet.

Daarna zal alles werken ,daar ben ik van overtuigd. Vervolgens ga je naar Windows update en laat je zoeken naar updates. Je zal tot je onplezierige verrassing constateren dat er een stuk of 140 updates zijn. Als die eenmaal binnen zijn en geïnstalleerd, dan ga je weer naar Windows update. Dit herhaal je totdat Windows update zegt dat er geen updates meer voor je zijn. Je bent dan inmiddels al een uurtje of 4 verder.

Laatst bewerkt:
YES!! Hij doet het nu ECHT weer!!!! Ik heb een ontzettend stomme fout gemaakt, mijn oprechte excuses. In plaats van de x54H, had ik de x54HR! Hier stonden hele andere VGA drivers bij, en na deze te hebben geïnstalleerd, werkte mijn laptop weer naar behoren. Mijn excuses voor deze ontzettend slordige fout. En gast0225 en R0Y0NIX, ontzettend bedankt voor jullie hulp! Slotje! :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan