Als jij een machine hebt gekocht van Asus en van het type dat jij zei én Asus leverde 'm af met Windows 7 geïnstalleerd, dan voldoet jouw machine.
Echter, door jouw gedoe rondom de installatie kan ik mij voorstellen dat jij mogelijk de boel niet meer op orde hebt.
Daarom : download vanaf de Asus site de benodigde software behorende bij jouw machine en jouw Windows versie. Zet de drivers op USB. Installeer Windows 7 opnieuw en laat voorafgaande aan de installatie Windows de schijf formatteren en voordat je ook maar 1 andere handeling uitvoert (dus na de Windowsinstallatie), installeer je éérst de chipset drivers, de VGA drivers en de LAN en overige drivers die je op usb hebt gezet.
Daarna zal alles werken ,daar ben ik van overtuigd. Vervolgens ga je naar Windows update en laat je zoeken naar updates. Je zal tot je onplezierige verrassing constateren dat er een stuk of 140 updates zijn. Als die eenmaal binnen zijn en geïnstalleerd, dan ga je weer naar Windows update. Dit herhaal je totdat Windows update zegt dat er geen updates meer voor je zijn. Je bent dan inmiddels al een uurtje of 4 verder.