Windows 8 downgrade

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het is gelukt. Heb alleen nu een probleem. Ik mis een driver waardoor het beeldscherm van mijn laptop op zijn aller laagst blijft, en mijn 2e scherm het wel gewoon doet... Ik heb de Asus x54h. Wie weet welke driver ik nodig heb?

Da's kwestie van simpelweg bij jouw type machine op de site van Asus de driver downloaden.

Snap ik niet. We zijn nu 9 minuten na je bericht en op de site van Asus vind ik de 64 bit en de 32 bit stuurprogramma's : de 32 en 64 -> klik
1 versie voor de 32 bit Windows 7 en 3 stuks voor de 64 bit Windows 7.

Laatst bewerkt:
:confused: Misschien stom van mij :o maar door die voetbal-dagen en voetbal spanningen en frustraties enz.. heb jouw topic niet gevolgd ( sorry )
maar vertel maar wat voor Asus driver zoek je dan en hoezoo ??
Ik heb begrepen dat je eigen sr.nmr. wel hebt en dat je kon windows opnieuw ergens downloaden enz..wat moet je nu nog doen ?? en of inderdaad wat voor driver bedoel je ??

P.S. Tijdens jouw HER-Installatie krijg je die niet automatisch ?? en wat bedoel je precies met, dat jouw beeldscherm van laptop op zijn aller laagst blijft ??? :( ? maar dan krijg je haperen en wazige beeld enz..enz.. en bijna niet te doen is mee, weet je zeker dat je ooit zoiets gedaan hebt ?? je wil Beeldschermvernieuwings frequentie verlagen ofzo ? ( dat is slechte idee :( ) ..

Laatst bewerkt:
Haha, ach joh, dat geeft niks. Met de hulp van gast0225 ben ik al een heel eind gekomen! Nou; het probleem is dat ik nu op het scherm van mijn laptop vrijwel niks zie, de helderheid staat op zijn laagst. Op mijn tweede scherm zie ik alles wel gewoon helemaal helder. Het rare is ook dat ik met de toetscombinatie fn-f6, waarmee ik normaal gesproken de helderheid hoger kan zetten, de helderheid op zijn hoogst heb gezet en ik zie nogsteeds niks... Ik heb een Asus x54H notebook!

Nou, tijdens de herinstallatie deed hij het wel gewoon normaal, en nadat ik wat drivers geïnstalleerd heb is dit gebeurd. foto.JPG

Laatst bewerkt door een moderator:
:( Ik zie daar nauwelijks wat :(

Maar je wil dan NIET jouw beeldscherm op zijn aller laagst maken maar wel op zijn aller best en op zn' allerhoogst ( verbeteren dus :D toch ?? )
ALS maar wel jouw video-kaart in orde is dan jij ook zal moeten kunnen bij beeldscherm instellingen komen ( heb je windows 7 wel terug ??? ) en proberen inderdaad vernieuwing's-frequentie op zn' hoogst zetten en dat is bijna altijd 60 Hertz als je niet hoger kan dat is allerbeste enz.. kan je dat wel doen ?? :( ? hiervoor heb je geen bepaalde driver nodig ...
dvkqcz.jpg

Je weet natuurlijk niet welke drivers heb je geïnstalleerd en nadat kwam die probleem .... toch ??

Laatst bewerkt:
:o Ik denkt dat ik nu weet waarover gaat, en dat ik nu begrijpt wat probleem is .. geen driver voor zoiets nodig is :( of toch alleen maar Algemene PNP-Beeldscherm driver ?

Denk' ook namelijk dat hierover en zoiets hebben ze discussie -->> http://forum.fok.nl/topic/788086

Laatst bewerkt:
Het gekke is: ik heb net Power4Gear van Asus geinstalleerd, en na de reboot kreeg ik weer normaal beeld bij het opstarten. De backlight is dus niet kapot, echter toen ik bij het inlogscherm kwam, werd het beeld weer zwart.

Maar dat is dan alleen maar bij inlog scherm ( bedoel je dan als je laptop opstarten moet ? ) misschien hoort dat zo ? en ook heb jij dan ApparaatBeheer NA-gekeken ??

11uxa3p.jpg

P.S. Via jouw eigen Video-kaart instellingen kan je ook beldscherm instellingen nakijken of zijn ze wel gesynchroniseerd ??

Laatst bewerkt:
Dus vreemd dat ik je vragen moet ( sorryy ) maar weet je zeker dat je laatste driver voor video-kaart hebt ? ..... :( anders weet ik echt niet, misschien naar PC-service toe gaan ?

Power4Gear ken ik ook niet ....:o

Laatst bewerkt:
Ik heb opnieuw Win7 geïnstalleerd. Mijn scherm deed het gewoon prima; helemaal helder. Wederom na het installeren van de drivers hetzelfde probleem... Ik begin radeloos te raken

Maar kijk nu :(:( ?? je zei zelf ook dat scherm werd goed en werkte alles naar behoren, oke dan maar wat voor drivers moest je zelf installeren en dat je die via updates niet kon krijgen ?? :( je noemde nergens wat voor drivers heb je zoo-nodig welke je niet op normale manier via updates kan krijgen ...:(

Laatst bewerkt:
Heb je ná de Windows installatie wel de moederbord drivers als eerste geïnstalleerd?

Uhm, nou ik heb zo'n driverprogramma gedraaid, maar niet specifiek als eerst de moederbord drivers geinstalleerd.

@Royonix: ik snap niet zo goed wat je bedoelt :O

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan