Windows 8 install Drive options (advanced)

Status
Niet open voor verdere reacties.

ramshield

Gebruiker
Lid geworden
29 feb 2008
Berichten
832
Hallo allemaal,

Nu heb ik Windows 8 bootable vanaf een sticky (sticky is 8gb) gemaakt.
Maar als ik dan wil installeren, vind ik geen drive options advanced.
Ik ga dan naar deze computer -> sources -> setup.exe.

Ik had deze iso:
http://windows.microsoft.com/nl-NL/windows-8/iso -> 64-bits (x64) Download (3,3 GB) Sha 1 hash – 1288519C5035BCAC83CBFA23A33038CCF5522749

Ik wil namelijk graag een volledig schone install en al mijn andere partities leeghalen.
Hoe moet ik anders booten?
In bios staan alleen bij booten mijn hdd en mijn extern hdd er tussen... geen sticky...
 
Heb je Windows USB DVD tool geprobeerd?
 
De USB zat in een USB3 poort, en ik had hem in een USB 2 poort gedaan, en kon daarna booten vanaf USB, en dus ook drive options (advanced) aanklikken...
Vreemd, maar het werkt nu allemaal redelijk.

Om nou een spam aan topics aan te maken, had ik nog even een vraag:

Is het mogelijk net als in Windows 7 linksonder een menu start knop te krijgen?
En in Windows 7 kon ook je balk onderin meeverkleuren met wat er op de achtergrond was, maar nu krijg ik alleen maar standaard kleuren, heb je toevallig een idee hoe ik dat mee kan laten kleuren, zoals W7?
Ik zag ook dat mijn externe harde schijf nu schijf D:\ is, en mijn 2e partitie F:\, is het nog mogelijk om mijn externe harde schijf de letter F:\ te geven?
 
Laatst bewerkt:
Wil je wel graag Windows 8 gebruiken, maar kun je echt niet zonder de Startknop? Je kan dan altijd nog Start8, een gratis applicatie van Stardock, installeren. Inmiddels is Microsoft alweer druk bezig met de volgende release van Windows 8, de Release Candidate - zonder startknop.

Maar zoals je weet en hebt gelezen waarschijnlijk is het nu windows 8 met vallen en opstaan en lang niet alles zal werken zoals jij dat wilt.
Het is nog helemaal in ontwikkeling.

Lees hier de ins en outs, wat kan en niet kan. klik hier
 
Ja, de startknop heb ik gevonden, maar ik heb serieus een uur gezocht naar de knop om mijn PC uit te zetten.
Dus ik ben nog niet geheel overtuigd.

Ook duurt het laden van mappen soms lang, of het afspelen van muziek.
Maar wel grappig dat je de muziek die je afspeelt naast je beeldscherm kan zetten.
Alleen heb ik nog niks gezien van afspeellijsten...
 
Dat word wat... Ik ben alleen geen fan als er nog meer zooi inkomt van Xbox live :O
 
Dan heb ik nog 1 laatste vraag:

Is het mogelijk de kleur van je taakbalk onderandere, maar ook het stuk naast een scherm, doorzichtig te maken, zoals dat kon met Windows 7?
Want het ziet er nu niet echt mooi uit bij mij....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan