Windows 8 installeren met een Iso

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jalapeno

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
6 jun 2012
Hallo.

Ik graag mijn windows 7 opnieuw installeren.
Nou is mijn vraag of het mogelijk als ik die windows 7 mount dat ik dan deze kan installeren
als ik me pc opnieuw opstart (Zodat ik een schone installatie kan draaien)

Alvast bedankt.

Zoiets ja.
Alleen bedoelde ik dat als ik de iso gemount heb en ik me computer opnieuw opstart dat die dan de iso ziet tijdens het opstarten en dat ik hem dan zo kan installeren

normaal kan je indd gwn de iso uitpakken en dan openen in je huidige w7 dan zal hij de bestanden overzetten en daarna start je pc opnieuw op en installeert hij

edit let wel op want alles op deze partietie gaat verloren

Ten eerste ;-) Welkom op Helpmij.nl

Je titel zegt W8 en je plaatst hem ook in de W8 sectie maar je hebt het over W7 !? Wat is het nou!?

Waarom zou je het zo willen doen, je installeert hem er dan overheen en niet schoon. Wil je echt schoon installeren dan moet je gewoon opstarten vanaf DVD of vanaf USB. Eigenlijk de enige juiste manier !!

Mooi gezegd;)
@Jalapeno welkom op Helpmij.nl // ISO branden op DVD en dan je computer mounten vanaf de DVD, en installeren die hap!
Simplele oplossing: Wanneer je beschikt over een USB stick, kan je het nog makkelijker maken, download deze tool van Microsoft: http://tinyurl.com/yfbjj9q selecteer de ISO, selecteer daarna je USB en dan wordt je USB bootalbe gemaakt, en de ISO wordt op de juiste manier op de USB gezet zodat je deze kan installeren.

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan