Windows 8 LAN adapters op VMWare workstation 8

Status
Niet open voor verdere reacties.

Yorick1989

Gebruiker
Lid geworden
3 aug 2008
Berichten
293
Hallo,

Ik heb gisteren Windows 8 developement preview geisntalleerd, alleen valt het me op dat er geen internet adapters zichtbaar zijn in windows 8. Is dit nog in ontwikkeling of doe ik iets fout in vmware/windows 8? Ik wil deze windows 8 op afstand kunnen openen, daarom. Kan ik misschien ook via vmware een remote desktop kunnen maken? Nahja het liefste zou ik netwerkverbinding willen hebben.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen, en alvast bedankt.

MVG,
Yorick
 
Ik denk dat het nog in ontwikkeling is.
 
En dit zeg je uit eigen ervaring? Of denk je dit? Ik denk namelijk dat het ook zo is want ik heb 4 verschillende vadapters toegevoegd maar geen één wordt herkend.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb traag internet (6 mbit's) en ben Windows 8 nu met Orbit aan het downloaden.
Dus ik kom er nog niet zo snel achter, maar ik hoop nog vandaag.
 
Hallo Yorick,

Ik zou eventueel eens kunnen kijken hoor maar dan moet ik wel natuurlijk die windows 8 gaan downloaden.

Maar die opmerking die je maakt "Is dit nog in ontwikkeling" naast een "developement" vind ik toch wel heel erg grappig.:D:D:thumb:

Je was je daar vast niet bewust van ,dat developement het engelse woord voor ontwikkeling is.

Leuke humor.:thumb:

Ik neem aan dat hij dat wel moet kunnen het is een pre-beta versie.
En in de beta fase van de software ontwikeling werken alle basis opties wel ,het wil alleen niet zeggen dat de andere opties ook in release fase aanwezig zullen zijn.

Ik zou eerst even naar die vmware kijken of je daar bij de devices ook de network adapter heb staan.
En ook even bij de vitual network editor gaan kijken die je naast de wmware workstation kunt opstarten.

:thumb:
 
Laatst bewerkt:
Ja ik bedoelde of dat de netwerkadapters misschien nog in ontwikkeling waren. Maar goed ik heb echt 4 adapters toegevoegd, en deze knipperen onderin wel groen maar dan zou ik op zn minst toch de adapters moeten zien in het netwerkcentrum onder adapter instellingen?!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Misschien ondersteund VMWare Windows 8 nog niet?
 
Is mogelijk, vandaar ook mijn vraag of het wel bij andere werkt of niet. Anders had ik de vraag niet hoeven te stellen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ach, ik ben al druk bezig hem aan het downloaden.
 
Ghehe dankje, ik ben benieuwd. Ben je 'm dan ook met VMWare aan het draaien of gewoon een PC?

grtz
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ach Yorick1989,

Je zit op een Virtuele Machine ,VMware - Virtual Machine ware.

Hoeveel netwerkadapters ken je van Microsoft.

Waar is in je computer de netwerkadapter ,ik heb ze op het moederbord.

Dus waar zou die netwerkadapter van een virtuele machine zijn.

Het is net als op de computer zelf ,dus op de virtuele computer heb je dan ook virtuele hardware dus ook een virtuele netwerkadapter.
En als je de virtuele computer geen virtuele netwerkadapter mee geeft hoe kan windows die dan op die virtuele computer in gods naam vinden.

4.gif
4.gif
4.gif


Denk dat je de gedachte even moet omschakelen naar virtueel.
 
Hij heeft de virtuele computer wel een netwerkadapter gegeven, maar in neem aan dat er nog geen virtuele drivers voor z'n virtuele Windows 8 zijn.
 
Ik heb al verschillende virituele servers gedraaid. Zowel linux als windows maar bij Windows 8 laat hij helemaal niets zien. Daarom had ik de vraag of meerdere mensen daar last van hadden of hebben, zodat ik weet waar het aan ligt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
70% voltooid met de download bij mij. Windows 8, ik kom eraan!
 
JA ik had viritual box geprobeerd, maar daarbij werkte het bij mij ook niet, net als bij vmware server maar misschien bij jouw wel! Ik ben wel benieuwd.

Alvast bedankt.

MVG,
Yorick
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Heb ik weer; dacht dat ik een 64-bit processor had, blijkt hij 32-bit te zijn (zucht).
Nu maar de 32-bit versie downloaden.
 
Ik heb gewoon een netwerkadapter in Windows 8 developer, draai deze in Virtualbox.

[smallimg]http://www.helpmij.nl/forum/attachment.php?attachmentid=137451&d=1316533673[/smallimg]

(klikbaar)

Of is dit niet wat je bedoelt? Heb helaas zelf VMware 7, hier op kan ik geen Windows 8 installeren.
 

Bijlagen

  • netwerk adapters.jpg
    netwerk adapters.jpg
    84,9 KB · Weergaven: 333
Laatst bewerkt:
Ik heb Windows 8 x64 zo net even op vmware geinstalleerd ,en er waren geen problemen.

screenhunter01sep201820.jpg


screenhunter02sep201823.jpg
 
Laatst bewerkt:
Bij mij werken de netwerkadapters ook niet in VirtualBox.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan