Windows 8 LAN adapters op VMWare workstation 8

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nee hoor dat is niet vaag.
Het werkt bij Crash op de virtuelebox en bij mij op de vmware met alle 2 x64 versies dus ook die met de developer tools.
Nou en als het niet aan de software ligt dan blijf er 1 over en ben je zelf je doet gewoon iets fout.
Gewoon die fout niet meer doen en het is opgelost.

Nee ik weet ook niet wat fout ,ik weet niet eens wat je doet en hoe je het doet.
Ik zie het nergens in geen enkele post van je staan.
En nog steeds blijft dat het grote duistere mysterie. :d
 
Geef eens een screenshot van jou VMware "virtuele hardware"
 
Het werkt alleen goed als je hem NIET op de Express Setting installeert.
 
Geen idee wat je bedoeld waarbij die Express Setting zouden moeten horen ,wat het ook is het klinkt op zijn minst niet erg geloof waardig.

De meest verschikkelijke ergste fout met Windows die Microsoft kan overkomen is dat Windows zich niet kan installeren.
Dat is voor ze de nummer 1 waar absoluut niks tussen mag staan ,als dat waar en waneer dan ook een keer voorkomt is die fout meteen de nummer 1 van aandacht daar al het voor aan de kant gezet en al het werk stil gelegd om eerst met die fout aan de gang te gaan.
Zo verschikkelijk belangrijk is dat voor ,wat heel erg logisch is en ook heel simpel te begrijpen is.
Windows kan wel werken op je pc met alle software die niet werkt ,maar windows kan niet op je pc werken als hij zich niet op je pc kan installeren.
En als windows zich niet kan installeren kan Microsoft niet meer een gaan windows verkopen.

Net als wat nu met windows 8 development doen als er geen internet verbinding is jan niemand dat aan Microsoft gaan vertellen dat het niet werkt en is het een groot fiasco geworden ,maar als er maar 2 miljoen mensen zijn die dat downloaden en zouden nog maar 500.000 mensen over blijven die zeggen wat wel goed is of werk of wat niet goed is of werk dan hebben ze al winst gemaakt als daar intern de manuren voor hadden moeyen betalen van hun eigen betaalde werknemers.

Dat zijn dingen van een groot belang en basis funktie van de software in het algemeen.
Ook bij een Express Setting zou dat eigenlijk als de basis funntie er bij moeten zitten.

En wacht eigenlijk op 2 dingen hoe staat dit ingesteld iets van veel posten terug.
screenhunter02sep221806.jpg


Twee hoe is het geinstalleerd.
En bedoel dus van uit een de iso op je harde schijf of van uit een dvd.
Microsoft dat denk maar hoor wil ze toch op een dvd gaan verkopen en daar het meeste aandacht aan besteed en niet voor installatie van uit een iso op de harde schiijf
 
Wat ik inmiddels wel heb gezien is dat hij bij Device manager de drivers niet kan installeren, of daar zijn problemen mee.

attachment.php


En als ik op "Driver zoeken" druk dan vindt het niks... Erg vervelend. Zou een herinstallatie helpen???
 

Bijlagen

  • 'Devices.JPG
    'Devices.JPG
    95,4 KB · Weergaven: 22
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb het al gevonden. Ik moest bij VMWARE niet Other kiezen maar Windows -> Windows 7. Nu werkt het wel gewoon. Ik had dus de verkeerde W8 op VMware installatie handleiding gelezen, waar dus n fout in bleek te zitten.

Iniedergeval bedankt voor de hulp.

MVG,
Yorick
 
Mooi zo.:thumb: zet je de status nog wel even op "Opgelost".;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan