windows 8 reset error

Status
Niet open voor verdere reacties.

googlemuscle

Gebruiker
Lid geworden
26 nov 2013
Berichten
199
Hallo allemaal, sinds vanochtend toen ik mijn laptop opstarte en inlogde was ik ineens als een temp user ingelogd, ik heb wat geprobeerd en opnieuw opgestart maar het werkte niet en was weer ingelogd als een nieuwe temp gebruiker.
Nu wil ik mijn laptop resetten naar hoe die was toen ik 'm kocht.
Ik ga naar Instellingen>Pc instellingen wijzigen>Algemeen>Alles verwijderen en Windows opnieuw installeren. Als ik daar op druk geeft ie mij een foutmelding van "Er is een probleem opgetreden bij het uitvoeren van de pc-reset. Er zijn geen wijzigingen aangebracht."
Kan iemand mij alsjeblieft helpen?

Het gaat om een Asus N56V met Windows 8.
Windows door de winkel erop laten zetten dus niet gedownload of wat dan ook.
 
Resetten lijkt mij niet nodig: Als ik je beter interpreteer dan je opschreef ben je wel met/onder je eigen account ingelogd, maar met een tijdelijk gebruikersprofiel.
Heb ik dat goed, kijk dan even hier, waar ik van uitga dat dezelfde instructie ook geldt/werkt voor Windows 8.

Tijs.
 
Bedankt voor de snelle reactie:)
Ik heb dat gedaan en het werkt nog niet, ik heb dan een vraagje over stap 2 optie 7.
Moet ik dan het mapje met .bak verwijderen of de sid code die daarin staat? (laatste optie heb ik gedaan en werkt niet).

*edit
Bij stap 2 optie 1, gaat dat over mijn normale gebruikersaccount dat ik eigenlijk wil laden of de tijdelijke?
 
Laatst bewerkt:
k heb dan een vraagje over stap 2 optie 7.
Moet ik dan het mapje met .bak verwijderen of de sid code die daarin staat? (laatste optie heb ik gedaan en werkt niet).
a. Je moet de hele SID sleutel met .bak erin verwijderen (dus aanklikken in het linker deelvenster en de Del toets gebruiken). Natuurlijk wél eerst kijken of het wel de juiste sleutel is (oftewel de stappen 1 t/m 6 herhalen totdat je de SID met .bak gevonden hebt die horen bij de gebruikersnaam met de problemen).
b.
Bij stap 2 optie 1, gaat dat over mijn normale gebruikersaccount dat ik eigenlijk wil laden of de tijdelijke?
Ik schreef: Als je probleem is ingelogd te zijn met een tijdelijk gebruikersprofiel (dus wel onder je normale gebruikersnaam), dan gelden mijn instructie. Dat is precies wat ik ermee bedoel, dus ik bedoel niet het inloggen op een andere (tijdelijke) gebruikersnaam.
Overigens krijg je er een melding (tijdens het aanmelden) over als je met een tijdelijk gebruikersprofiel wordt aangemeld (zie ook de schermafdruk die ook in de instructie wordt getoond). Die melding blijft mogelijk maar een paar seconden staan, dus je moet wel opletten/volgen wat er tijdens de aanmelding allemaal op het scherm verschijnt.

22222d1295951224-user-profile-error-logged-temporary-profile-windows7.jpg


Tijs.
 
Laatst bewerkt:
Opgelost, ik heb de backup sleutel verwijderd naar mijn normale opstart profiel stond er niet meer bij dus ik heb het pad van de temporary gebruiker naar mijn normale gebruiker gedaan en sindsdien doet ie het weer goed.
Bedankt voor de hulp:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan