Windows 8 vraagjes

Status
Niet open voor verdere reacties.

goldspeedy4

Gebruiker
Lid geworden
11 mei 2008
Beste,

Sinds vrijdag heb ik mijn laptop (asus n56vz-4035sv) geüpdatet naar windows 8 en ik ben in het algemeen erg tevreden maar toch heb ik nog enkele vraagjes en problemen.

1) Als ik mijn pc opstart werkt het toetsenbord soms niet. Hij reageert dan niet als ik op een toets duw. Als ik mijn laptop sluit en dus naar standby laat gaan en vervolgens terug openklap is het dan opgelost. Hoe kan ik dit oplossen?
2) Ik heb een multitouch touchpad en kan dus "swipen" door de metrointerface. Het probleem is dat in de nieuwe metro apps dit veel te gevoelig werkt, ik kan gewoon niet precies scrollen in een app. In mijn browser heb ik dit probleem niet.
3) Hoe verander ik in internet explorer(in de metro interface) mijn standaardzoekmachine? Is dit enkel te doen vanuit de desktop omgeving? Hoe moet ik dit dan opvatten? Is de internet explorer uit de desktop omgeving juist dezelfde als die uit de metro-omgeving? En de instellingen worden dan altijd in de 2 interfaces toegepast?
4) In bijvoorbeeld internet explorer kan ik door met drie vingers op mn touchpad naar links of naar rechts te bewegen naar de vorige of volgende pagina gegaan. IK had nu eigenlijk ook verwacht dat dit in de metro interface zo ook zou zijn maar blijkbaar is er geen snellere manier om in een app een niveau naar boven te gaan dan door op de grote ronde pijl linksboven te duwen?

Alvast bedankt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan