Windows 8 wil niet vernieuwen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Abraham20

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
28 dec 2013
IK heb op me computer Windows 8 pro 64bit.
Mijn probleem is dat de apps van Windows 8 niet werkt bijna drie dagen, dus wou graag verniuven maar hij wil niet na 1% valt uit.

groetjes

Ok, probleem is dat de sticky vraag http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php/794629-Windows-app-store-laadt-niet-na-upgrade-8-1 is gesloten.

Ander probleem is: Hoe open je een Command Prompt (Opdrachtprompt) in Windows 8?

Pas dan kan je het volgende commando invoeren:

Code:
powershell -ExecutionPolicy Unrestricted Add-AppxPackage -DisableDevelopmentMode -Register $Env:SystemRoot\WinStore\AppxManifest.xml
hit Enter.

Hoe je dat moet doen, achja, eerst het hele net afrennen, vooral niet direct via Helpmij.nl...

Sorry dat ik effe pissig word, Mik!...

Want de Opdrachtprompt staat nl. buiten beeld, & ondanks de dikke pijl, staat er nergens welk commando daar in te typen!

P.S: Overigens ronduit belachelijk dat je op die manier je Windows moet bijwerken!
Wacht rustig op Windows 9, & mocht je XP het dan nog doen, Windows 10!...

Laatst bewerkt:
type or paste the following command:

powershell -ExecutionPolicy Unrestricted Add-AppxPackage -DisableDevelopmentMode -Register $Env:SystemRoot\WinStore\AppxManifest.xml

hit Enter.

Now in that same Administrator Command Prompt type or paste: start "" "ms-windows-store:"

Voila. Enjoy installing some new Store apps.
Ondanks dat het sticky en gesloten is kun je wel de link volgen en het command kopiëren dat er wel degelijk staat. :o

Laatst bewerkt:
Ok, akkoord, link is goed, maar er staat, ondanks de dikke pijl, niet bij hoe je bij de Opdrachtprompt komt!

Overigens te gek voor worden, dat je, daarvoor, nog een Opdrachtprompt nodig hebt onder Windows V/7/8:
Blij dat Bill Gates het erin heeft gelaten, blij dat Steve Ballmer eindelijk opstapt, & hoop dat de nieuwe (m/v) het beter snapt, met a.s.a.p. een degelijke Windows 9/10, waarin aanwezig een duidelijke DOS-prompt! Windows kan niet zonder!

Zelf geef je de oplossing ook niet om in de command prompt te komen, ik neem aan (ik ken Win 8 zelf niet) via de windowstoets + r en daar de opdracht "cmd /k" te typen.
Als administrator zie deze link (Eng).

Hallo Abraham20

Ander probleem is: Hoe open je een Command Prompt (Opdrachtprompt) in Windows 8?

tik in je tegels Opdrachtprompt of window toets X en wat zien we daar ???

Ja kan ook naar window toets C en dan zoeken

Gr, Digiharry

Bedankt voor jullie reacties.. Ik heb De Windows 8 opnieuw geitenstallen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan