Windows bootscreen fout

Status
Niet open voor verdere reacties.

brownmouse

Gebruiker
Lid geworden
6 jul 2007
Berichten
497
als ik de pc opstart krijg ik 2 x windows bootscreem

standaart bootscreen
bootscreen

hoe krijg ik de bovenste weg
regeer snel

bvd timo
 
Welkom bij Helpmij.nl

regeer snel ?? dat doet het kabinet nog niet eens.

Maar vertel eens heb je soms een poging ondernomen om xp er 2 keer op te zetten?
 
regeer snel ?? dat doet het kabinet nog niet eens.

Maar vertel eens heb je soms een poging ondernomen om xp er 2 keer op te zetten?

nee ik heb een andren bootscreen opgezet met style xp
maar dan krijg je dit en dat vind ik niet leuk
 
aha...op die manier....
helaas dan kan ik je niet helpen.
ik ken dat programma niet.....
 
Je kan als je rechts klikt op deze computer en dan eigenschappen kiest dan heb je een tabbald geadvanceerd. Als je daar dan op settings drukt van opstarten en recovery kom je in een ander scherm. daar kun je kiezen om je boot.ini aan te passen. De gene die je er niet in wilt hebben kun je gewoon verwijderen. Kijk wel uit dat je wel de goede verwijderd.

p.s. ik weet niet helemaal of de namen kloppen heb namelijk een engelstalige windows
 
Je kan als je rechts klikt op deze computer en dan eigenschappen kiest dan heb je een tabbald geadvanceerd. Als je daar dan op settings drukt van opstarten en recovery kom je in een ander scherm. daar kun je kiezen om je boot.ini aan te passen. De gene die je er niet in wilt hebben kun je gewoon verwijderen. Kijk wel uit dat je wel de goede verwijderd.

p.s. ik weet niet helemaal of de namen kloppen heb namelijk een engelstalige windows


ey bedankt het heeft echt geholpen
en nu een leuke zoeken kunnen jeulie mischien 1 van mac of of mac os x opzoeken
 
Nee geen idee maar ik denk dat je dat wel kan vinden via google ofzo
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan