Windows-CD ontbreekt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Maar... IK WIL HELEMAAL NIET NU FORMATEREN OF EXPERIMENTEREN.

Ik wil alleen weten hoe ik ooit windows er terug op krijg als het zover is dat hij het opgeeft. Nu ga ik niet formateren, al die software kwijt.... 'T gedacht alleen al maakt me duizelig.

Groetjes, doe ook je hond de groeten van me.;)
 
Zucht.
Alles wat je hebt blijft bestaan.
Je knipt alleen je schijf maar in twee delen.
Partition Magic gaat aan het schuiven en alles wat je hebt incl. die gekke Windows gaat naar de C:\ De rest wordt D:\
Vervolgens zet je op die tweede partitie wat je maar wilt. Voor mijn part alleen alles wat waardevol is.
Je kunt in ieder geval, wat je ook beslist, een partitie maken.

SNAP JE HET NOU? :p
 
Ja juffrouw.:(
(ik heb trouwens ook gezegd "of experimenteren".)
 
Laatst bewerkt:
Nou, dan doe je niks.
Met dat andere kom je ook niet verder denk ik.
't Zal mij benieuwen.
attachment.php

Mooi he! Allemaal op 1 schijf :p :p
 
Laatst bewerkt:
Als ik nu een 2de partitie aanmaak, dan zet hij de schijfruimte die mijn besturingssysteem alleen inhoudt, nog eens op een soort van D:-schijf? Maar die is dan volledig clean, met niets op? Juist? Sorry, van partities heb ik geen kaas gegeten (nog zo'n leuke hollandse uitdrukking)

edit: mijn schijf is 40Gig. Waarvan reeds 22 gebruikt.
 
O boy, dat is niet veel.

Ik heb heel veel programma's lopen en dat is samen met Windows 16gb.
Een Windows met servicepacks gebruikt 3 gig.
Windows moet je wat ruimte geven.

Als je dus van je c:\ een splitsing maakt zou ik op 30/10 gaan zitten.

Die 10gig zet je dan (eventueel) proef-Windows op.
10-3= 7 om te vogelen.

Bevalt het je niet dan formatteer je en je voegt het weer bij de C:\ (met PM)
Als ik nu een 2de partitie aanmaak, dan zet hij de schijfruimte die mijn besturingssysteem alleen inhoudt, nog eens op een soort van D:-schijf?
Nee, daar ga jij aan de gang met je i386 zoals je met Saldos besprak. Of wat je maar wilt.
Je wilt toch graag je eigen Windows op cd? Nou dat kun je nu uitproberen of het lukt.
 
Laatst bewerkt:
Je krijgt straks een ijsje van mammie :p

Die cd kun je volgens mij alleen maar krijgen als je dat uitzoekt met die i386.
 
Geplaatst door Elisa
Je krijgt straks een ijsje van mammie :p
Ik lig omver....:D
Ik doe het toch niet, na!!!

Elisa, laten we gewoon ff het mailtje afwachten van het bedrijf. Sturen ze niets terug, dan gaan we met partities goochelen, goed?
biggrindunce.gif

magic.gif
 
Laatst bewerkt:
Natuurlijk. Altijd op safe spelen :p
attachment.php

na na na na na
 
Laatst bewerkt:
Hoe krijg je het trouwens voor elkaar om twee plaatjes te plaatsen? Zeker met HTML gebruiken.
 
Je mag het niet voortvertellen, maar ik gebruik IMG tags, met daartussen de locatie van het plaatje. Maar schhhhhh.... niet voortvertellen he!
 
Nog geen mail terug gehad trouwens van die firma.:)

We wachten nog even.
waiting.gif
 
Laatst bewerkt:
Het staat wel veel netter.
Nog maar even duimendraaien dus :D
 
We zijn op de goede weg. Ik had nog eens gemailed en ze hebben al gevraagd voor mijn serial van GMT NET computer.
Er komt eindelijk schot in de zaak.
10schotindezaak.gif
 
Dat is mooi!
Waarom niet meteen bij verkoop zou je zeggen.
Ik hoop dat het inderdaad lukt.
 
Kreeg ik aan:
Beste,

Met de pc is een recovery systeem bijgeleverd. Die men kan activeren via de alt-toets. Gewoonweg de pc opzetten en de alt-toets ingeduwd houden tijdens het opstarten. In principe gaat hij de Firstware Recovery opendoen. Daar staat een icoontje "Recovery" in. Als men hier op dubbelklikt gaat hij de recovery uitvoeren.. dit zou ongeveer 20 tot 25 minuten moeten duren. Daarna is alles geinstalleerd.

Bij deze modellen is nooit een officiele windows XP cd bijgeleverd. U heeft natuurlijk altijd de mogelijkheid om deze zelf aan te schaffen maar dan moet men daarna natuurlijk de nodige drivers ook nog installeren die te vinden zijn op het internet. Op de volgende site www.elite.com.tw

Groeten
De taiwanese website vind ik iets minder, daar kan m'n tekenset helemaal niet mee om (zucht), maar ik heb toch een driverCD meegekregen toen ik hem kocht, dus...

PROBLEM IS SOLVED!
 
Je hebt wat over het hoofd gezien.
Kan jouw toetsenbord wel met DEZE SITE overweg? :p
Zoals je ziet is mijn koeterwaals errrug goed :cool:
 
Het was de Engelse vertaling van die andere site.
Ze zullen toch niets voor niets gezegd hebben dat je daar de drivers kunt halen?
Maar ja, dat kun je zelf ook wel :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan