Windows doet vaag bij opstart.

Status
Niet open voor verdere reacties.

daniel 1981

Gebruiker
Lid geworden
27 jun 2007
Berichten
25
Hallo,

Ik heb windows een tijdje geleden opnieuw opgestart, en nu doet het heel raar na het opstarten. Heel vaak als ik windows opstart krijg ik een inlogbalkje (hoort zo) ik toets dan de inloggegevens in, maar als ik dan op ok druk dan reageert de knop niet. Ik moet dan op enter drukken. Als windows dan is opgestart dan werkt de taakbalk en menu start niet, totdat ik op ctrl alt del heb gedrukt, dan doet hij het wel. Windows afsluiten wil vaak ook niet eens, hij blijft dan 15 min. hangen en gaat dan weer terug naar bureablad.Ook start windows update niet meer, terwijl hij wel op auto update staat, en ik heb legale versie van windows. Opnieuw installeren heb ik al gedaan inc. format enz. Ik houd de pc schoon met Ad-Aware, NOD32 (en online scans), Spybot, Spywareblaster en Tuneup Utilities 2007, Schijfopruiming en Schijfdefragmentatie. Als de pc opstart starten er maar 3 programma's op (moet ook) (volume, nod32, en draadloze netwerkverbinding) dus hij hoeft niet lang te zoeken. En zelfs als ik dit allemaal heb uitgevoerd, en de pc opnieuw heb opgestart, blijven de problemen.

Wie kan mij helpen?? Het zijn kleine maar erg irriterende problemen.

MVG daniel
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan