Windows Explorer ContextMenu

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja, dat artikel bedoelde ik.

Jammer dat je geen oplossing hebt gevonden. :(

Is het ook goed om bestanden te koppelen aan de applicatie? Dus als je op dat bestand klikt, dat dat dan wordt geopend in jouw applicatie?

Ik ben namelijk bereid om een voorbeeldproject te schrijven, als je het nuttig vind.

(Sorry voor de dubbelpost, maar zo kan iedereen zien dat er weer gereageerd is. De laatste reactie is meer dan een maand geleden ;))

Ja dat zou eventueel kunnen, maar je moet wel meerdere bestanden (van hetzelfde type) kunnen selecteren in de explorer. En het gaat om binary bestanden, dus geen text bestanden. Dat is okee, want ik hoef niet de inhoud van die bestanden te kunnen inlezen, ik wil alleen de paths verkrijgen, en deze vervolgens in een listbox of zoiets laden.

Hopelijk lukt dat. :)

Het is niet gelukt een voorbeeldproject te schrijven. Maar misschien is dit de oplossing.

Het gaat over een DDE-Server.

Iemand ervaring hiermee?

Ik in ieder geval niet.
Ik kan me niet voorstellen dat ik een één of andere server moet gaan opzetten om meerdere bestanden die je selecteerd in Windows Explorer en vervolgens de paths van die bestanden in een ListBox te laten weergeven. Dat moet zeker weten zonder kunnen.

Toch bedankt.

OK, dan weet ik het ook niet meer ... :confused:

Sorry.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan