Windows herinstalleren

Status
Niet open voor verdere reacties.

wesselbraaksma

Gebruiker
Lid geworden
6 nov 2010
Hallo,

Ik ben van plan om win xp te herinstalleren omdat de pc een beetje traag wordt en hierover heb ik een paar vragen.

1.Is het mogelijk itunes te backuppen zodat ik mn ipod weer kan synchroniseren
2.Is het mogelijk Outlook 2003 te backuppen (mailtjes,contacten)
3.Is er Verder ook nog iets waar ik niet moet vergeten?

Alvast bedankt.

Groet,

Wessel

als ik dan een backup maak op een externe hardeschijf kan ik dan windows eraf gooien en herinstalleren

Wat versta je precies onder backup?
En heb je een windows installatie cd-rom?

En jouw Outlook, documenten, foto's, favorieten dan?
Ik weet niet hoe groot jouw externe schijf is, maar je kunt ook overwegen om de gehele C:-schijf te backuppen.

ik ga sowieso een image maken van de c schijf en ik ga ook nog losse bestanden enzo erop zetten maar met die link die je mij gegeven hebt kan ik toch outlook backuppen? en met de eerdere post bedoelde ik dat als ik mn itunes spul zoals in die link staat backup ik dat weer op een schone windows installatie terug kan zetten?

en dat werkt ook zo met outlook die kan ik na een schone installatie ook weer terug zetten, net als met itunes?

Ja, je maakt in Outlook een persoonlijke map aan. Deze map is gekoppeld aan een pst-bestand. Hier alle mail en contacten naartoe zetten. Zorg dat dit pst-bestand op de externe schijf staat. Na de herinstallatie van windows en outlook, voeg je dit pst-bestand weer toe aan outlook. De rest spreekt voor zich.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan