Dit kan wel eens voorkomen door meestal onverklaarbare reden, alleen als dit met regelmaat gebeurd dan zit er echt wat fout maar dan waarschijnlijk niet met de harde schijf Het belangrijkste is nu dat je de computer weer gestart krijgt en dan pas kan je naar eventueele oorzaken gaan zoeken
Attrib -H -R -S C:\Boot.ini doet het bij mij gewoon als commando..
http://www.ss64.com/nt/attrib.html
BootCfg/Rebuild heb je verkeerd geschreven er hoort namelijk een spatie tussen bootcfg en /rebuild..,
Bootcfg /Rebuild moet dat zijn,
Dat luistert bij dos commandos er nauwkeurig en elke schrijfvout is een fout commando, goed opletten dus..
Maar volgens mij heb je dat Attrib commando misschien niet nodig omdat ik al enkelle malen zelf de Hall.dll error zonder dat commando heb gerepareerd met gewoon FIxboot te typen, enter te toetsen de computer doet de rest..
Of met Bootcfg /Rebuild als je op enter toets gaat hij zoeken naar alle geïnstaleerde systemen, bij jou vind hij er wellicht maar 1 dan volgt de vraag of je die wil toevoegen dan toets je J van Ja
Dan vraagt hij om een naam te geven daar kan je schrijven wat je wil maar voor het gemak vul je daar Windows XP home of Pro in..
Dan vraagt hij naar de opstart opties, daar moet je invullen
/fastdetect /NoExecute=OptIn
toets de laatste maal Enter
en hopelijk start hij nu door