windows installer doet het niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

lianne190775

Gebruiker
Lid geworden
20 apr 2009
Hallo, ik heb een probleempje, ik kan nl niet installeren op mijn pc als ik dat probeer krijg ik of een foutmelding 1607 of te tekst"Kan geen toegang krijgen tot de Windows installer service. De oorzaak hiervan kan zijn dat Windows in veilige modus is opgestart of dat de Windows installer niet juist in geinstalleerd."

Volgens mij is windows niet in de veilige modus opgestart maar ik weet niet hoe ik dat moet controleren (ben geen computer genie ;)) Ook heb ik geprobeerd van alles op het intenet op te zoeken maar daar word ik ook niet wijzer van, net allemaal niet het probleem wat ik heb.

Ik heb ook geprobeerd om dan zelf maar eens te kijken in mijn pc maar ik kan in C/windows geen installer vinden het zal dan misschien in een andere map staan maar ik zie hem nergens.

Kan iemand mij AUB helpen???????

Alvast bedankt.

Dan krijg ik weer een foutmeldingnl.

Setup heeft ondekt dat de versie van het geinstalleerde serverpack nieuwer is dan de update die u wilt toepassen. U hoeft deze update niet te installeren.

Oke gelukt eindelijk kan ik het programma installeren, heel erg bedankt.

Alleen stuit ik nu op een ander probleem, ik heb voor hetzelfde programma flash player nodig ik heb flash player geinstalleerd maar hij geeft aan dat ik niet de juiste versie heb.
Ik heb het bij iemand anders geprobeerd te installeren en daar werkt dit programma wel goed op. (hij heeft flash player 7 en ik 10 maar wat ik ook probeer 7 krijg ik er niet op en het programma zou toch ook op 10 moeten kunnen draaien??? toch????)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan