lianne190775
Gebruiker
- Lid geworden
- 20 apr 2009
Hallo, ik heb een probleempje, ik kan nl niet installeren op mijn pc als ik dat probeer krijg ik of een foutmelding 1607 of te tekst"Kan geen toegang krijgen tot de Windows installer service. De oorzaak hiervan kan zijn dat Windows in veilige modus is opgestart of dat de Windows installer niet juist in geinstalleerd."
Volgens mij is windows niet in de veilige modus opgestart maar ik weet niet hoe ik dat moet controleren (ben geen computer genie
) Ook heb ik geprobeerd van alles op het intenet op te zoeken maar daar word ik ook niet wijzer van, net allemaal niet het probleem wat ik heb.
Ik heb ook geprobeerd om dan zelf maar eens te kijken in mijn pc maar ik kan in C/windows geen installer vinden het zal dan misschien in een andere map staan maar ik zie hem nergens.
Kan iemand mij AUB helpen???????
Alvast bedankt.
Volgens mij is windows niet in de veilige modus opgestart maar ik weet niet hoe ik dat moet controleren (ben geen computer genie

Ik heb ook geprobeerd om dan zelf maar eens te kijken in mijn pc maar ik kan in C/windows geen installer vinden het zal dan misschien in een andere map staan maar ik zie hem nergens.
Kan iemand mij AUB helpen???????
Alvast bedankt.