Windows Live ID Hotmail

Status
Niet open voor verdere reacties.

FH0703

Gebruiker
Lid geworden
8 dec 2010
Tot vorige week werden mijn Windows Live ID's (3 stuks) onthouden als ik naar www.hotmail.com ging. Ik moest dan alleen maar het wachtwoord in te voeren.

Als ik nu naar www.hotmail.com ga staan me Windows Live ID's er niet meer en moet ik dus mijn e-mailadres en wachtwoord opnieuw invoeren.

Eerder had ik dan de mogelijkheden: "Mijn gegevens bewaren" en "Mijn wachtwoord onthouden" om aan te vinken. Nu heb ik alleen nog de mogelijkheid: "Aangemeld blijven" om aan te vinken.

Als ik voor deze optie kies onthoud hij alleen het laatst aangemelde Windows Live ID.

Hoe kan ik instellen dat hij weer meerdere Windows Live ID's onthoud?

Overige info:
- Windows 7 Ulitmate
- IE 9
- Windows Live aanmeldhulp geinstalleerd

Alvast bedankt :thumb:

Hey,

ahh, dat heb ik ook zie ik nu! IE 9 misschien? Heb dat ook sinds kort geïnstalleerd.

Die thread had ik ook al gelezen maar daar is de oplossing het installeren van Windows Live aanmeldhulp. Deze heb ik echter al geinstalleerd want als ik deze (opnieuw) probeer te installeren zegt hij: dit programma is al geinstalleerd op uw pc.

Dus het moet iets anders zijn!!! HELP...

Of je mail adressen samenvoegen? Dan hoef je maar met 1 in te loggen en dan kun je tussen je e-mails kiezen.

Zijn niet alle 3 mijn e-mail adressen!!! Is van meerdere personen dus dat koppelen/samenvoegen gaat hem niet worden.

Nog meer mensen die hier problemen mee hebben? Of nog beter mensen die een oplossing hebben?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan