Windows Live Mail crasht

Status
Niet open voor verdere reacties.

Witchy

Gebruiker
Lid geworden
13 jul 2001
Berichten
449
Ik heb al een tijdje Windows Live Mail op XP zonder problemen, evenals de andere Live Essentials. Gisteren heb ik een update gedownload, waarna Windows Live Mail iedere keer crasht na opening en Windows Live Messenger niet meer te gebruiken is. Messenger heb ik eraf gehaald en een oude versie geïnstalleerd. Helaas kan dat met Live Mail niet, althans ik kan het niet vinden. In het korte ogenblik dat Live Mail open is, is ook te zien dat alle contactpersonen verdwenen zijn. Ik ben wel aangemeld bij mijn Hotmail account.
Is hier iets aan te doen? Anders gooi ik die hele Windows Live troep eraf.
 
Bedankt voor de waarschuwing

Maar kan het te maken hebben met WGA.

Dat gebruikt Bill steeds vaker om mensen over te halen een licentie te kopen.

Eerst was het WMP11 nu misschien LiveMail.
 
De aanwijzingen die ik van Microsoft mocht ontvangen, hebben niet geholpen.
Verder niemand enig idee?

Ik heb opnieuw een vraag gesteld aan Microsoft en antwoord gekregen, dus ik zal dat hele traject ook nog maar eens doorlopen en kijken of dat wel helpt. Maar eraf halen en opnieuw installeren is niet de truc die het 'm doet.
 
Twee puntjes

  1. Heb je misschien XP Home
    In home kom je niet bij je gegevens van je email-client,
    Alleen als je inlogt als administrator in veilige modus.
  2. Outlook express moet het nog steeds doen hoor
    Je kunt altijd nog outlook express opstarten vanuit Program Files.
 
Hallo Eric,
ik ben altijd ingelogd als administrator, en het programma heeft ook altijd goed gewerkt trouwens. Tot de laatste update naar Messenger 2009.
En ja, Outlook Express... ik weet het niet, vind het eigenlijk niet zo'n goed programma, Windows Live Mail is beter. Alleen vind ik het wel raar dat al je contacten uit je adresboek doorgegeven worden naar je hotmail account - daar zit ik echt niet op te wachten - en als dan je mailprogramma niet goed werkt of toegang tot je hotmail weigert, heb je opeens ook geen contacten meer in je mailprogramma!
Inderdaad heb ik XP home en dat zal ik nog wel een tijdje houden want ik begin niet aan Vista.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan