windows live messenger 9.0

Status
Niet open voor verdere reacties.

agaroud9

Gebruiker
Lid geworden
19 okt 2007
hallo,

ik heb een probleem met mijn wlm. Ik heb de nieuwste versie gedownload (9.0) maar telkens als hij 100% klaar is met installeren staat er terugdraaien en aan het eind zegt ie dat de installatie niet is gelukt...hoe kan dit? Ik heb hem twee keer opnieuw gedownload en geprobeerd te installeren maar steeds hetzelfde probleem...meerdere mensen schijnen ook met dit probleem te kampen. Wat moet ik nu doen?

Alvast bedankt en het liefst snel reageren.

groetjes

ps:ik werk op een acer laptop windows xp sp3

Laatst bewerkt:
Heb je Service Pack 3 gedownload? Deze is nodig voor WLM 9.0

Ik heb er ook problemen mee gehad. Maar toen zag ik op de website dat je SP3 moest hebben. Misschien is dit het probleem.

Krijg je echt geen enkele error?

Ik heb ergens ook iets gehoord dat het niet installeerd als bijv de oude versie er nog op staat, of de tijd niet goed staat.

bedoel je windows xp sp3??

die had ik al op mijn pc maar nog steeds hetzelfde probleem

Krijg je echt geen enkele error?

Ik heb ergens ook iets gehoord dat het niet installeerd als bijv de oude versie er nog op staat, of de tijd niet goed staat.

nee geen error....ik heb gwn de nieuwe gedownload en toen het installatie bestand aan het installeren was stopte die en draaide hij alles terug....messenger kon toen niet meer geinstalleerd worden....gelukkig kon ik gwn wel op wlm 8.5
ook de tijd staat goed...maar ik heb nog niet geprobeerd de oude te verwijderen..

Laatst bewerkt:
ik kan je aanraden wlm 9.0 NIET te instaleren hou het gewoon bij wlm 8.5 ;) wlm 9,0 zit bom vol bugs ... webcam die maar half doet... msn niet opstarten msn vastlopen... en zo nog wel meer dingen ;)

msn 9.0 is nog niet helemaal goed ;)

Raad ik ook aan. Ligt dat nou aan mijn smaak? Maar ik vind hem echt heel gruwelijk lelijk. Die update van Windows live mail op internet was ook al zo lelijk. Waarom doen ze dat toch? Ik ga 8.5 er weer op zetten. 9 is echt heel lelijk...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan