Hallo,
Ik heb, zoals al velen, last van de foutmelding 81000306 op windows live messenger.
ik heb al op tig forums gezocht maar niets blijkt te helpen, dus ik probeer het nog even op deze manier.
wat is er aan de hand?
zowel windows live messenger als windows messenger melden zich niet aan,
en ook internet programmas als Ebuddy en Msn online messenger werken niet, bij Ebuddy krijg ik zelfs geen inlog scherm te zien.
Nu ligt dit niet aan mijn firewall neem ik aan, die staat aan maar staat deze programmas toe, en tot aan vorige week deed alles het naar behoren.
ik heb geen andere anti virus programmas of firewalls aanstaan.
ik heb ook al een scan gehaald over mijn pc maar er schijnt geen virus te zijn, of dit zo is is maar de vraag...
wie o wie durft te zeggen wat er mis kan zijn?
want internet doet het wel gewoon.
ik hoop op reactie! :thumb:
Groet,
Xander
Ik heb, zoals al velen, last van de foutmelding 81000306 op windows live messenger.
ik heb al op tig forums gezocht maar niets blijkt te helpen, dus ik probeer het nog even op deze manier.
wat is er aan de hand?
zowel windows live messenger als windows messenger melden zich niet aan,
en ook internet programmas als Ebuddy en Msn online messenger werken niet, bij Ebuddy krijg ik zelfs geen inlog scherm te zien.
Nu ligt dit niet aan mijn firewall neem ik aan, die staat aan maar staat deze programmas toe, en tot aan vorige week deed alles het naar behoren.
ik heb geen andere anti virus programmas of firewalls aanstaan.
ik heb ook al een scan gehaald over mijn pc maar er schijnt geen virus te zijn, of dit zo is is maar de vraag...
wie o wie durft te zeggen wat er mis kan zijn?
want internet doet het wel gewoon.
ik hoop op reactie! :thumb:
Groet,
Xander