Windows Live Messenger Foutcode 84cc0009

Status
Niet open voor verdere reacties.

Barminator89BE

Gebruiker
Lid geworden
15 jun 2008
Berichten
152
Die foutcode krijg ik sinds kort altijd als ik messenger wil opstarten ik heb veel gedaan om het te verhelpen zonder succes.
ik had het opgezocht op het internet en ik kreeg een lijst => http://windowslivehelp.com/solution.aspx?solutionid=48cb38e4-dffa-4250-8671-8b44fe19383b met oplossingen maar die hadden totaal geen effect ik heb dan messenger nog eens volledig eruit gegooid en dan terug geïnstaleerd maar ook zonder succes...
iemand een idee?

Alvast Bedankt,
Bart
 
deez vraag sta al 2 maand open en ra ra het werkt nog niet echt niemand????????????????????
 
foutcode 84cc0009

Bij deze foutcode, is er een account dat open staat op hotmail of windows live.
Je kunt niet meer inloggen bij hotmail of windows live, dus geen sociaal netwerk meer.
Het volgende heb ik gedaan, WLM 2011 esssntial volledig verwijderd, dus ook het register geschoond, achterblijvende dll's laten nieuwe installatie niet toe.
Oude WLM 2009 opgehaald via de zoekmachine en geïnstalleerd, account nu gewoon te gebruiken, zowel via PC als mobiel.
Er zit volgens mij een fout in de communicator van WLM 2011, deze laat accounts open staan en dan kun niet meer MSN gebruiken, bij 2 op meer.

Graag je mening hierop:thumb:
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan