windows live messenger parental control

Status
Niet open voor verdere reacties.

tam30

Gebruiker
Lid geworden
11 jan 2006
mijn dochter haar laptop is binnen geweest om te herstellen (harde schijf), Alles staat terug erop (vista) maar nu werkt messenger niet meer. ze kan zich niet meer aanmelden, er komt iets van dat ze geen toelating heeft, iets met dat ouderlijk toezicht. wij hebben echter niks ingeschakeld. op mijn computer kan ze wel nog op msn met haar account. hoe los ik dit op?

heey, heeft u wel conectie met internet gemaakt ? Zo ja dan kan het zijn dat u firewall dit progamma blokeerd. Ik hoop u geholpen te hebben Gr nibbitboy

ga naar controle paneel dan naar acounds zet daar ouderlijk toezicht eens uit.

dat lukt niet
ik ga naar ouderlijk toezicht en daar komt er dat dan niet ingeschakeld is omdat het een administrator account is

heb nog eens geprobeerd om aan te melden en dit is de exacte foutmelding met code erbij :
je mag windows live messenger niet gebruiken. je ouders of de verantwoordelijke heeft je windows live id geblokkeerd voor gebruik met windows live messenger
foutcode 8100035a

Deze melding komt volgens mij wanneer er bij de Microsoft Family Safety (http://fss.live.com) is aangegeven dat het account van uw dochter niet op Live Messenger mag.
Het enige wat hier niet mee zou kloppen is dat uw dochter dan naar mijn idee ook niet op uw pc in zou kunnen loggen in Live Messenger.

Dit zou dan alleen kunnen als u (of iemand anders) is ingelogd/aangemeld bij Family Safety en het account van uw dochter als 'kind' heeft toegevoegd (dit moet met het wachtwoord van uw dochter gebeuren) en hierna de actie Live Messenger heeft geblokkeerd...

De manier om dit op te lossen zou dan ook om met het 'ouder'-account in te loggen op Family Safety en het account van uw dochter weer toegang te verlenen.
Als u hier niets van weet, dan zou mogelijk Microsoft benaderd kunnen worden om uit te zoeken wie het 'ouder'-account is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan