Windows Live Search uit je computer gooien

Status
Niet open voor verdere reacties.

PJnijm

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
1 feb 2005
Berichten
2.021
Na een volledige nieuwe installatie krijg ik steeds weer die vervelende live search als zoekfunctie. Ik verander dit steeds in Google en zet hem op standaard. Echter wanneer ik mijn pc weer opstart komt ie weer terug. Hij staat helaas niet bij programmaonderdelen (Vista)

Hoe krijg ik Live Search eruit?
 
Kon hem gelukkig terug vinden bij de updates en heb hem daaruit gegooid. Pfff. Gelukkig weer Google, mijn nr. 1 :)
 
Hij zit er verdorie weer in, moet ik echt naar het register gaan om Live Search eruit te gooien? Ik heb hem er al uit gegooid bij de automatische software. Leek mij voldoende, maar toch niet....:(
 
Dacht dat ie eruit was maar Live search zit nog steeds in mijn browser. Wie o wie weet hoe ik dit kreng eruit krijg.:evil:
 
bedoel je de startpagina??

misschien heb je een virus was bij mij ook zo alleen dan met hotinfolink.com ik had wel 15 keer veranderd, tot dat eindelijk de gewenste startpagina werd! virus had ik toen ook nog later kan ik door een onbekende oorzaak de automatische updates weer aanschakelen wat eerst absoluut niet kon waardoor de virus door automatische updates werd verwijderd
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan