Windows Mail.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Appie uit Delft

Gebruiker
Lid geworden
20 nov 2001
Hallo Allemaal,

We werken met Windows Mail, voor ons geen problemen.
Alleen als ik een mailtje verstuur komt het vaak 2 keer binnen bij
geadresseerde en dat is
vreemd.
Wie weet een oplossing of wat er fout gaat?

Alvast bedankt voor het meedenken en de groetjes van Appie uit Delft.

Gebeurt het bij een specifieke geadresseerde of bij meerdere contactpersonen?
Gebruik je toevallig Norton antivirus? Die controleert namelijk eerst de inhoud voor het wordt verstuurd en het gebeurt regelmatig dat berichten dan meerdere keren worden verstuurd. Dit is in te stellen via de eigenschappen van NAV. In Outlook Express werd het veroorzaakt door een bug in het programma. Kijk ook eens op de Windows Update site van Microsoft voor evt. updates van Windows Mail.

Gebeurt het bij een specifieke geadresseerde of bij meerdere contactpersonen?
Gebruik je toevallig Norton antivirus? Die controleert namelijk eerst de inhoud voor het wordt verstuurd en het gebeurt regelmatig dat berichten dan meerdere keren worden verstuurd. Dit is in te stellen via de eigenschappen van NAV. In Outlook Express werd het veroorzaakt door een bug in het programma. Kijk ook eens op de Windows Update site van Microsoft voor evt. updates van Windows Mail.

Bedankt voor je reactie.

Gebruik Nod32 als antivirus programma.
Het gebeurt alleen bij mensen die lid zijn van Wanadoo, maar ik ben de enige waarvan de mensen de mail dubbel binnen krijgen.
Ik zal even gaan kijken voor update's, maar dit gebeurt automatich, dus moet goed zijn.

Groetjes van Appie uit Delft.

Je zou zeggen dat het probleem niet bij jou ligt. Misschien heeft het iets met een (spam)filter van wanadoo te maken, maar dat is gissen. Je kunt een van je contactpersonen een mailtje naar wanadoo laten sturen, misschien weten zij er iets op.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan