Windows Mail

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ltwally

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
19 dec 2008
Berichten
2
Iemand stuurt mij mail,maar komt niet binnen bij mij. de verzender heeft alles korrect en krijgt geen terugmelding van Undelivery. Ik zelf vind geen probleem op mijn pc of kan dit niet verhelpen, werkte in het verleden wel,stel dat ik deze per ongeluk bij geblokkeerde afzenders zou gezet hebben, hoe kan ik dit dan ongedaan maken zonder dat ik een mail van de afzender heb ?. bedankt alvast.
 
Door te kijken bij Extra, Opties, Voorkeuren en dan bij Ongewenste mail of dáár het adres bij staat.
 
Door te kijken bij Extra, Opties, Voorkeuren en dan bij Ongewenste mail of dáár het adres bij staat.

Bedankt voor de reaktie. Ik ga naar Extra, Opties maar Voorkeuren heb ik niet ? Wat nu ?
 
Post svp eens een screendumpje van het scherm dat je krijgt als je klikt: Extra, Opties.
 
Bedankt voor de reaktie. Ik ga naar Extra, Opties maar Voorkeuren heb ik niet ? Wat nu ?


Je moet naar extra>opties voor ongewenste email>geblokkeerde afzenders en kijken of hier dat emailadres staat en zo ja ..aanklikken en verwijderen.;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan