Windows Media player 10 doet raar

Status
Niet open voor verdere reacties.

Clit13

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 jan 2001
Beste...,

sinds een paar dagen heb ik Windows Media player 10.
Ziet er prima uit, met leuke opties.
1 van de opties is het rippen van een audio CD.
Dit heb ik geprobeerd (Michael Jackson - Bad) en de output (MP3 bestanden) heb ik in een map op het bureaublad geplaatst.

Het werkte allemaal uitstekend, maar de MP3's zou ik niet zo snel afspelen (ik heb er al genoeg ;) ).
Daarom heb ik de map weer verwijderd.
Een tijdje later (een paar uur) opende ik de Media player weer, en toen ik op het bureaublad keek stond daar weer de map "Michael Jackson - Bad".
Ik denk: ben ik nu gek? en heb de map weer verwijderd.

Toch komt de map telkens weer terug.
Weet iemand hoe dit mogelijk is, en hoe ik dit kan voorkomen?

Bedankt!

groet,
Dave.

PS. het kan zijn dat deze vraag eerder is gesteld, maar de zoek functie werkte niet mee...

Ik hoop dan dat je herinstallatie van Windows Media Player 10 bedoelt, want Windows heb ik er net nieuw opgezet.

En stel dat ik hem opnieuw installeer, dan ben ik waarschijnlijk wel die map kwijt, maar als ik daarna een andere CD rip, kan het probleem zo weer tevoorschijn komen.
Het is dus een goede workaround, maar nog geen goede oplossing.

Iemand anders een ID?

(ik ga hem nu wel even de-installeren ;) )
Bedankt voor de tip!

groet,
Dave.

Ja kbedoelde idd herinstallatie van Windows Media Player...!

Verder zouk et ook nie direct weten kan nu ook nie voor je kijke zit namelijk opp mn werk... dusja..

Ik heb "WMP 10" geherinstalleerd.
Helaas zit er geen uninstall bij (wel bij de standaard Windows componenten, maar omdat ik versie 10 er apart heb opgezet had ik verwacht dat er een aparte de-installatie bij zou zitten. Niet dus).
Daarom gewoon er nogmaals overheen geplaatst.
Vanochtend heb ik MP3's afgespeeld, en ja hoor: daar staat de map weer!

Helaas heeft dit dus niet geholpen....

Hints zijn dus nog steeds welkom!

groet,
Dave.

Hey,

Ik heb gekeken en volgens mij moet het op de volgende manier lukken:

Even onder opties aanvinken dat wanneer je files uit de mediabibliotheek wist deze ook gelijk van je computer gewist moeten worden.

Dan die files die je weg wilt hebben weggooien en dan is die map volgens mij ook gelijk weg aangezien Windows Media Player de map vanzelf weer aanmaakt wanneer hij de files nog vind in de bibliotheek..

Probeer dit eens!.. Al lukt et niet geef dan even een seintje:thumb:

Veel suc6:eek:

Ik heb het vinkje uitgezet, maar de map bijft terugkomen.
Het is alleen als Windows Media Player aan staat.
Maar niet als er een nieuwe MP3 wordt afgespeeld.
Ik weet dus nog niet wat de trigger is dat de (momenteel irritante) map aangemaakt wordt.

groet,
Dave.

Heb je gewist uit de media-bibliotheek...

Of gewoon die map?

Je moet namelijk verwijderen uit media bibliotheek e!

:eek:

Ik kon het niet vinden in de Media Bibliotheek (misschien kijk ik niet goed :( ), maar ik heb waarschijnlijk wel de oplossing gevonden.
Ik heb "gewoon" het hele register nagezocht en 2 keer "Michael Jackson - Bad" gevonden.
Deze 2 entry's heb ik verwijderd en nu heb ik geen problemen meer!

Het lijkt me niet de juiste oplossing, maar ik heb in ieder geval geen last meer van de directory.

Bedankt voor het actief meedenken!

groet,
Dave.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan