windows media player 10

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je moet wel geduld hebben voordat dat fimpje in de buffer staat, maar ik neem aan dat je even gewacht hebt.
Wat ik me ook nog kan voorstellen, dat het met IE te maken heeft.
Als mede Mokummer stel ik de vraag:
ik woon in oud-Zuid en jij?
 
mediaplayer

Ik woon in West, Slotermeer, vlak bij De Vlugtlaan.
Op de volgende site kun je mijn volledig adres, telefoonnummer en eventueel plattegrond van de buurt met mijn straat vinden:
http://www.urduvertaler.nl
Het zou fantastich zijn als iemand met verstand van zaken ter plaatse kon kijken wat er bij mij aan mankeert.
Hans
 
Heb de hele draad gelezen en ik kon ook niks op video horen/bekijken. Best vervelend.

Nu maar via CNN Media Player geinstalleerd. Ik scheen een ouwe te hebben :eek: , versie 7..
Best een zwaar bestand, rond de 12 MB en dat nog steeds op mijn ouwe ME van 2001.

Ben benieuwd.
:eek:
 
Joanne,
Ook ik heb nog steeds geen resultaat. Vind het vervelend voor jou, ben ben ook blij dat er nog meer schijnen te zijn met hetzelfde probleem. Misschien komt iemand met DE oplossing.
Hans
 
Met Firefox lukt het dus niet, omdat er naar windows media player verwezen wordt.
Dus geopend met IE en zie dat de film een Macromedia Player plugin nodig heeft.
Nadat ik de Macromedia Flash plugin gedownload had en computer opnieuw opgestart weer terug naar CNN met IE.
Bij CNN, waar uit veiligheid door XP ( ActiveX )een popup (gele balk ) wordt tegen gehouden.
Die toestemming gegeven en opent zich een nieuw venster waarna ik de hele film kan zien.

Het is dus het ontbreken van de plugin en even op de gele balk klikken bovenaan en toestemming geven voor de popup waar de film in verschijnt.
 
Ik ga dat meteen proberen down te loaden en zal zien wat er dan gebeurt. Dank voor de tip.
 
Ik heb macromedia flash player geinstalleerd. Er kwam een boodschap: succesfully installed. Ik kan hem echter nergens vinden en CNN video's werken nog steeds niet. Moet ik eerst de computer uit- en aanzetten? En waar kan ik hem in mijn bestanden of programma's vinden na installatie?
 
De computer moet opnieuw opgestart worden.
Daarna zou die het moeten doen.
Let ook op of je bovenaan een gele balk krijgt. dat zijn de popups die worden tegengehouden, die klik je dus aan en geef toestemming aan CNN
 
Je vind het terug in C:\document en settings\all users\menu start\programma's\macromedia
 
Ik heb de computer opnieuw gestart en gekeken op de plek die je aangaf in je tweede bericht: het staat er NIET!!!
Doe ik nu alles verkeerd? Na het downlaoden stond er: succesfully installed. Maar het werkt niet, er komt ook geen gele balk met waarschuwing en het programma staat niet op de plaats in C:etc waar het zou moeten staan.
Ik weet het niet meer.
Trouwens, ik had Flash player al lang om andere programma's te laten werken. Maar ook dat kan ik nergens vinden.
Als ik via "zoeken" kijk geeft hij 2 plaatsen aan, beide beginnende met: www.macromedia...... En dat betekent volgens mij: ophet internet!!
 
Wat ik vreemd vind is het feit dat er voor het downloaden wat uitleg en waarschuwingen staan, o.a. dat er een scherm komt met de vraag: install? Dat schermpje komt er bij mij niet. Ik klikte op "downloaden" en kort er na kwam de mededeling: succesfully installed.
 
Ik ben naar die link geweest en heb nu ook die shockwave flash geinstalleerd. Toen de computer opnieuw gestart. Geen resultaat bij CNN. Het resultaat wat ik heb is dat er weer een balk bovenaan is bijgekomen op mijn scherm. Zoals je gelezen hebt, heb ik intussen van alles geinstalleerd en nu begint mijn computer wat waarschuwingen en vervelende schermen te geven. Ik ga dus gauw met "systeemherstel" alles een week terugzetten en geef verdere pogingen op!
Dank in ieder geval voor alle suggesties en hulp. Maar het zal wel aan mij liggen!
Hans
 
Nog een vraag.
Heb je ook Spywareblaster geinstalleerd ( zeker aan te raden )
Daar vind je een optie bij Tools > Flashkiller > en daar is onderaan een optie om alle Flash 'disable and Block Macromedia Flash in Internet Explorer'
Staat die soms aangevinkt, dan zul je namelijk nooit Flash te zien krijgen.
 
Ik lees nu ook je bericht, over een balk erbij en allerlei waarschuwingen.
Vreemd dat wel, want dat krijg je niet van deze macromedia Flash player.

Mocht je systeemherstel gelukt zijn, je CNN nog steeds niet kunnen bezoeken dan blijf ik het nog steeds interessant vinden om het voor elkaar te krijgen op je computer.
Welke instelling daarvoor dan ook verantwoordelijk is.
 
Ik heb systeemherstel gedaan. Eerst naar 1 september: Lukte niet! Toen naar 31 augustus: lukte niet! Toen naar 28 augustus: lukte niet! Ik kreeg iedere keer na een lange tijd de mededeling: kon systeem niet herstellen naar die aangegeven datum. Ik weet niet hoe ik dat nu wel kan klaarkrijgen! Alles schijnt bij mij te mislukken!
Hans
 
Staan er nog meer datums van voor deze 28 aug ?
( en niet denken dat alles mislukt, windows is nu eenmaal niet altijd bereid om te doen wat we graag willen.
Daar kan ik over meepraten, en daar is altijd weer een oplossing voor te vinden. )

Als die systeemherstel niet lukt moeten we uitzoeken wat er dan voor balk in beeld staat en wat die foutmeldingen precies zijn.
Soms klik je wel eens ergens op, dan kun je of iets van IE hebben aangeroepen ( wat weer is uit te vinken ) of heb je onbewust ergens op Internet op geklikt.
Ook daar zijn opties voor om het te verwijderen.
Moeten we eerst weten wat er staat.

Dus als systeemherstel niet mogelijk is, lukt het je dan een schermafdruk te maken van je scherm zodat we de balk te zien krijgen.
Schermafdruk kun je met de PrtScr toest op je toetsenbord maken, dan open je bijvoorbeeld Paint en kies je voor Bewerken> Plakken > en sla je het op als JPG bestand.
Of nog beter werkt het programma Screenhunter Freeware, daar kun je precies met je muispijltje datgene in beeld kopieren wat je wilt laten zien.

Heb je dan eenmaal die afbeelding op je computer staan dan kun je het met deze uploadsite 'uploaden'
en hier op het forum plaatsen.
 
Die balk die ik kreeg was de werkbalk van Yahoo. Aangezien ik die niet gebruik en ook niet wil hebben, heb ik die via configuratiescherm, software, verwijderd.
Ik heb nog tweemaal systeemherstel uitgevoerd, naar 28 en 25 augustus en ook deze konden niet hersteld worden.
Ik heb wel alle programma's die in bovengenoemd forum geadviseerd waren verwijderd. Ze werkten toch niet en het maakt mijn computer alleen maar voller en trager.
Er staan nog meer data voor de date die ik heb geprobeerd te herstellen, maar ik denk dat ik het maar opgeef.
Ik ga via Norton Utilities de zaak eens goed opschonen, weg doen wat weg kan, schijfdefragmentatie uitvoeren, etc. Ik wil dat mijn computer goed werkt om mijn werk als vertaler goed te kunnen doen. En als ik die video's van CNN niet kan krijgen, dat is dan jammer maar geen ramp.
Dank voor de adviezen
Hans
 
Hoi Sherkhan,

ik ben je niet vergeten, maar was even voor werk erg druk bezet.
Ik ga mijn best doen om deze week even bij je langs te komen!

Groeten,
Fonz
 
Zou fantastisch zijn! Tussen haakjes, mijn naam is gewoon Hans.
Je hebt intussen waarschijnlijk de andere berichten ook gelezen.
Mijn voornaamste zorg is dat mijn computer goed werkt voor mijn vertaalwerk. De rest is leuk en aardig, maar hoeft niet perse. Ik ben er ook zeer op gebrand dat ik alle overtollige zaken verwijderd houd, zodat ik niet ineens vast kom te zitten en alles kwijt ben wat ik nodig heb.
Als het mogelijk is om de CNN video's te bekijken is dat aardig; kan dat niet, dan kan ik daar best mee leven!
Ik kon in het verleden ook de journaals van NOS bekijken als ik die gemist had. Maar ik kan ze ineens niet meer vinden. Het werkte toen wel, maar ik zie bij NOS nergens meer staan waar je de hele dag de laatste journaals kunt bekijken. Ik weet niet of ze dat stop gezet hebben.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan