Windows Media Player / Silverlight

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jan 82

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 sep 2009
Hoi allemaal,

Ik heb sinds kort een probleem met Windows Media Player. Ik kijk altijd tv via uitzendinggemist. Ik verbind mijn tv dan via een kabel met mijn laptop. Maar nu willen de programma's zo ineens niet meer opstarten in Windows Media Player. Ik zie het reclamefilmpje eerst wel gewoon en daarna stopt het. Ik denk dat het te maken heeft met de instellingen, maar ik heb daar niet zoveel verstand van.
Via Silverlight lukt het wel, alleen valt dan steeds na 10 min. het beeldscherm uit. Dat kijkt ook erg irritant. Het geluid gaat dan wel gewoon door, maar dan moet ik even weer over het muisvlak strijken en dan gaat hij weer verder. Kan iemand me hier alstublieft mee helpen? Alvast bedankt!

Groeten,

Jan

Dat doe ik ook. Maar als ik dan een programma aanklik, dan opent hij in een ander venster de mediaplayer. Dan speelt hij soms eerst het reclamefilmpje af en dan staat er "gereed" maar er gebeurt dan verder niks meer. Vroeger ging hij dan eerst "opslaan in buffer" en zo, maar nu staat er direct al van "gereed", maar het werkt niet. Kan iemand me hier mee helpen? Alvast bedankt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan