Windows media player werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

schapieonline

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
26 mei 2009
Ik heb onlangs wat afleveringen van Lost gedownload maar wanneer ik het bestand wil openen (.avi) geeft windows media player de volgende melding:

windows media player werkt niet meer, er is een probleem opgetreden waardoor het programma niet goed meer werkt. Het programma wordt gesloten en u krijgt een melding wanneer er een oplossing is.

nu heb ik al met Gspot gekeken of het aan een codec lag en zelfs voor de zekerheid een nieuwe codecpack geinstaleerd. ook geprobeerd het bestand met een andere media speler te openen. Geen resultaat.. Daarom heb ik geprobeerd het bestand op de pc van mn vriend af te spelen. Dit lukte wel dus het ligt niet aan het bestand.

Kan iemand me verder helpen met dit probleem? ik zou toch graag de afleveringen op mn eigen laptop willen bekijken.
Alvast bedankt!

Windows producten hebben wel vaker kuren,

Gebruik daarom een programma wat niet van "Windhoos" is

Ik raad je VLC media player aan, een lichtgewicht programma dat SUPERVEEL videoformaten kan afspelen

Mocht je mediaplayer persee willen repareren,, download en installeer Media Player 12
( betaversie ) en kijk of die hem wel afspeelt

MVG,

marco

thnx, had quicktime en een player van toshiba ook al geprobeerd maar die deden het ook niet. VLC werkt prima :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan