k kan er eigenlijk geen touw meer aan vastknopen.
Je hebt de Realtek High Defination Audio Driver gedé-installeerd? Yes heb ik gedaan!
Heb je toen die R1.49 driver die je hebt gedownload ge-installeerd? Yes ook gedaan!
Want dat was mijn bedoeling. I got your bedoeling.
Je heb nu Internet Explorer 6? ik had 6 maar nu 7 geinstalleerd.
En je gebruikt Windows Media Player 11? Ja
Als het antwoord op deze vragen ja is, Ja
graag duidelijkheid over je geluid.
1. Zijn er programma's waar je wél geluid mee kunt horen? Ja bijv real player en winamp
2. Hoor je wel de Windows-riedel als je bij je Welkomscherm komt bij het inloggen? Ja
3. Met Windows Media Player 11 heb je wel beeld maar geen geluid? Ja
4. Welk soort knoppen in Internet Explorer gebruik je om geluid te horen en wat dan niet lukt? kijk bijv. bij google ik tik iets dan klik ik op search hij reageert gewoon niet, of bijv. ik wou me registeren in dit forum en (registreren) knopje niet deed, maar met firefox deed het wel.
Je hebt de Realtek High Defination Audio Driver gedé-installeerd? Yes heb ik gedaan!
Heb je toen die R1.49 driver die je hebt gedownload ge-installeerd? Yes ook gedaan!
Want dat was mijn bedoeling. I got your bedoeling.
Je heb nu Internet Explorer 6? ik had 6 maar nu 7 geinstalleerd.
En je gebruikt Windows Media Player 11? Ja
Als het antwoord op deze vragen ja is, Ja
graag duidelijkheid over je geluid.
1. Zijn er programma's waar je wél geluid mee kunt horen? Ja bijv real player en winamp
2. Hoor je wel de Windows-riedel als je bij je Welkomscherm komt bij het inloggen? Ja
3. Met Windows Media Player 11 heb je wel beeld maar geen geluid? Ja
4. Welk soort knoppen in Internet Explorer gebruik je om geluid te horen en wat dan niet lukt? kijk bijv. bij google ik tik iets dan klik ik op search hij reageert gewoon niet, of bijv. ik wou me registeren in dit forum en (registreren) knopje niet deed, maar met firefox deed het wel.
Laatst bewerkt: