windows mediaplayer verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

djoeke

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
2 jun 2001
Berichten
1.289
hoi

wie kan mijn vertellen hoe ik windows media player van mijn oc af kan gooien ik wil er een oudere versie opzetten omdat ik foutmeldingen krijg

wie weet hoe dat er af moet


alvast bedankt
 
Misschien is het handig om eerst ons die foutmeldingen te geven?
 
Start,instellingen, Configuratiescherm, software, windows onderdelen toevoegen of verwijderen. En als je dan naar beneden scrollt dan kan je het daar uitvinken. Dan next next next en dan is het weg.
 
bij software staat niets meer van windows mediaplayer maar hij staat er nog wel op
 
Start,instellingen, Configuratiescherm, software, windows onderdelen toevoegen of verwijderen. En als je dan naar beneden scrollt dan kan je het daar uitvinken. Dan next next next en dan is het weg.
Dat zijn toch alleen de snelkoppelingen.
 
heb ik ook gedaan en nu nig stees niet geeft nog steets de zelfe foutmelding
 
Geplaatst door Pretender
Dat zijn toch alleen de snelkoppelingen.

naar mijn weten verwijder je daar software... geen snelkoppelingen.
 
naar mijn weten verwijder je daar software... geen snelkoppelingen.
Kijk [edit mumzel] mumzel(niet mijn naam gebruiken aub) [/end edit], als je dan in het menu bent dan staat er als beschrijving, verwijdert de toegang voor windows media player enz. zijn dus alleen de snelkoppelingen.
Maar nu ff terug naar de vraag. Heb je wm9. Ik heb in de wandelgangen vernomen dat je wm9 niet kan verwijderen, alleen door systeemherstel. Mocht het anders zijn, dan hoor ik ook graag, want dat wist ik niet.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
dir werkt niet omdat eerst de oude windows mediaplayer er nog op staat
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan