windows mediaplayer vista

Status
Niet open voor verdere reacties.

debruynebram

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
27 dec 2008
Berichten
1
beste,

kan mij iemand helpen met het volgende probleem:

ik ben nu momenteel bezig in mediaplayer mijn +/- 2000 liedjes aan het rangschikken jaartallen opzoeken en invoeren plus het album in te voeren. dit allemaal is monikkenwerk
ik heb bv een album gemaakt met 'old hits' . in de vroeger mediaplayer (denk 10 of 9) kan je liedjes naar een album verslepen en dat werd automatisch ingevuld. maar bij deze lukt dat niet echt.ook als je artiest invult heb je daarnaast nog eens meewerkend artiest staan.
ik weet als je artiest invult dat als je dan in linkerblad klikt op artiest je lijst alfabetisch te voor schijn komt.probleem ligt hem eigenlijk op verschillende vlakken. als ik nu op albums klik krijg ik bij 'old hits' iedere artiest apart te staan. en dat wil ik niet gewoon zoals in de vorig player 1 album old hits en dan zag je alfabetisch al artiesten in die map dat was veel handiger en overzichtelijker. zijn er andere mediaplayers voor vista of kan ik mediaplayer 10 terugzetten op mijn windows vista. want als je die mappen dan versleept onder een en dezelfde album zet, wordt de artiestennaam verandert juist de meewerkend artiest blijft ongewijzigt. dat suckt wel enorm

weet niet of er iemand is die mij daar bij kan helpen

alvast bedankt om toch eens de moeite te hebben gedaan om dit te lezen
 
Hallo,

Ik weet niet zeker of ik je vraag kan beantwoorden maar ik zat zelf met een dergelijk probleem.
Ik heb een heel aantal nummers van hetzelfde genre van allerlei verschillende artiesten met als gevolg dat elke artiest apart in Winamp wordt weergegeven. Dat wil ik niet, ik wil ze netjes per album gesorteerd hebben onder een artiest. Nu heb ik net ontdekt hoe je die ontzettend vervelende "meewerkende artiest weergeven" optie in Details kunt verwijderen. Want daardoor blijft alles door elkaar staan met zoveel honderd artiesten in je speellijst.

Als je de rij nummers die je wilt veranderen selecteert en naar eigenschappen - details gaat zie je onderaan een blauwe regel met de tekst: Eigenschappen en persoonlijke informatie verwijderen. Klik daarop en selecteer de 2e optie 'de volgende eigenschappen uit deze bestanden verwijderen'. Je kunt nu alle gegevens van de nummers verwijderen en vervolgens in een keer tegelijk aanpassen. Dit scheelt nogal wat tijd als je met 2000 nummers bezig bent.
Ik hoop dat je wat aan dit antwoord hebt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan