Windows Messenger

Status
Niet open voor verdere reacties.

1 Rieks

Gebruiker
Lid geworden
8 mrt 2005
Berichten
12
Hoi luitjes ,
Zo'n 2 maand geleden heb ik alles van Windows Messenger
weggesmeten , tot in het register toe (handmatig) .
1 Messenger ( MSN) is immers genoeg .
Tot mijn ergenis wordt ik alweer geplaagd door die rottige
pop-up dat er een nieuwe versie van Windows Messenger
uit is .
Hoe kom ik van die ....mededeling af .
Telkens wanneer ik mijn systeem opstart verschijnt het weer.
Wat doe ik hier aan ???
Tanx alvast .
 
Welkom op Helpmij

Ik verplaats de vraag even naar een geschiktere sektie.
 
Nieuwe versie van Windows Messenger?? :8-0:

Ik vermoed toch dat het hier om MSN Messenger gaat, daar is idd een nieuwe 'beveiligde' versie van (6.2.0205)
Als dit juist is, gewoon downloaden.
 
Dacht ik eerst ook maar gaat toch om Windows Messenger .
Ook na opnieuw downloaden en verwijderen komt ie na opstarten weer terug ,ellende...
 
Ga naar Start -> Uitvoeren.
Type in de balk: services.msc
Klik OK.
Na een paar tellen verschijnt een nieuw venster met een lijst van services.
Zoek in die lijst naar Messenger.
Dubbelklik daarop.
Klik op "Stoppen" en kies bij Opstarttype voor "Uitgeschakeld".
Klik Toepassen en OK.
(copyright @ Buffy)
 
Blijft MSN dan wel??
WAnt ik was hier al geweest maar ik was bang dat MSN dan ook verloren zou gaan .
 
Geplaatst door 1 Rieks
Blijft MSN dan wel??
Want ik was hier al geweest maar ik was bang dat MSN dan ook verloren zou gaan.

MSN messenger is wat anders dan Windows Messenger, dus daar hoef je niet bang voor te zijn. Topic.

Wat meer uitleg:
Wat is het verschil tussen MSN Messenger en Windows® Messenger?

Windows Messenger, die met Windows XP wordt meegeleverd, blijft na de installatie van MSN Messenger 6.2 gewoon bruikbaar.

Houd rekening met de volgende punten:

* Communications Service en Exchange Instant Messaging, die in zakelijke omgevingen worden gebruikt, zijn alleen in Windows Messenger beschikbaar.
* Sommige programma's zoals Outlook, Outlook Express en Remote Assistance maken standaard verbinding met Windows Messenger. Als jij je hebt aangemeld bij MSN Messenger, kan het voor mensen die van deze programma's gebruikmaken en jou hebben opgenomen in hun lijst met contactpersonen, lijken alsof je offline bent.
* MSN Messenger en Windows Messenger kunnen tegelijkertijd zijn geopend, maar slechts één programma kan automatisch worden gestart. Je kunt het andere programma starten via de lijst met programma's (klik in Windows op de knop Start, wijs Alle programma's aan en klik op het programma dat je wilt starten).
* Meestal wordt MSN Messenger automatisch gestart als je Windows start, tenzij je deze instelling hebt uitgeschakeld in de Messenger-opties. Als je Windows Messenger echter voor zakelijke berichten hebt ingesteld en op automatisch opstarten tegelijk met Windows, dan blijft deze instelling van kracht en wordt MSN Messenger niet automatisch gestart.
* Je kunt je tegelijkertijd hebben aangemeld bij MSN Messenger en Windows Messenger, maar niet met hetzelfde .NET Passport-account. Je kunt je bijvoorbeeld bij MSN Messenger aanmelden met je .NET Passport en je vervolgens aanmelden bij Windows Messenger met een ander .NET Passport-account of met je bedrijfsaccount voor berichten.
* Als beide programma's actief zijn, zie je voor beide een pictogram in de Windows-taakbalk (naast de klok). Je kunt zien welk pictogram bij welk programma hoort door de muis erboven te houden. In de knopinfo die dan verschijnt, wordt vermeld bij welk programma het pictogram hoort.
* Als je je hebt aangemeld bij het ene Messenger-programma met je .NET Passport en je vervolgens bij het andere wilt aanmelden met hetzelfde account, wordt je automatisch afgemeld bij het eerste programma. Bron
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan