windows movie maker

• Onderwerp starter Onderwerp starter Bazar
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Bazar

Gebruiker
Lid geworden
5 mei 2003
Ik heb inmiddels twee cd-roms+ met jpg's en muziek middels windows movie maker gebrand. De extensie is *.mswmm. Hoe kan ik de (video)film converteren zodat deze afspeelbaar is op een DVD speler en op tv zichtbaar wordt. Niemand heeft tot nu toe een antwoord dan wel een software suggestie gedaan. Overigens op Windows Media Player gaat het uitstekend maar dan kom ik niet verder dan het beeldscherm van de computer. Deze vraag heb ik een eerder moment ook gesteld, doch zonder resultaat. Wellicht is er inmiddels iets nieuws op de markt

canopus+studio 9.0

Ik heb ook veel filmmateriaal(op VHS) en veel fotos(nog via scannen) naast wat op de pc komt via downloaden en digitale camera via usb waar ik nog iets mee moet doen!..

Films gedownload via internet,fotos(oude van analoge camera) via scanner op de pc.nieuwe fotos via usb poort en digitsale camera op de pc is wat iedereen kan!

bewerken alles dus video/fotos MOET je kopen geld uitgeven er is niks gratis

kopen conopus
kopen PINNACLE STUDIO 9.0
eventueel probeerversies op de sites
je kan ook tmpgenc,tmpgenc dvd souce creator,dvd encoder gebruiken

er is genoeg software je moet extensies zelf kiezen selecteren zodat je vob-files maak dit doet windows moviemaker niet

alle smoet uiteindelijk hoe lang je ook bezig bent,hoeveel geld je ook uitgeeft na knippen/plakken/bewerken/encoden wel als vob_files komen zodat je met NERO kunt branden op dvd kun je afspelen op elke dvd speler en heb je perfect beeld& audio

geld ook voor fotos/dia show

ik raad je aan PINNACLE STUDIO 9.0 er is geen betere en conopus is wel duur maar top software

rest met je maar zoeken op internet adobe is er ook pinnacle heeft veel zoeken zoeken proberen totdat je hebt wat je wilt

dus zet alles retour op je pc als het er niet meer op staat laat het erop staan totdat je hebt wat je zoekt

alles kost wel veel tyd maar geduld wordt beloond heb je hele verleden fotos(oude) en video(betamax of vhs) op DVD topquality

succes

wat gratis is zoals windowsmoviemaker en alle andere **** is niet voldoende

ik heb ook alles geprobeerd helaas moet kopen

kopen is allerbeste optie!!

succes ik hoor het wel:thumb: :thumb: :thumb:

pc naar tv

wil je alles laten zien als men bij jou thuis komt op je TV kun je ook je pc koppelen aan je tv
hiervoor heb je lange kabels nodig afhankelijk van waar je pc staat en je TV

je hebt 3 kabels nodig uiteinden moeten hetzelfde zijn 2 keer audio voor tv uiteinde kan 1 zijn deze plug je in op je geluidskaart waar je kabel van je boxen zit momenteel heb je geluid
s-video plug je in naast plaats voor de stekker waar je monitor op is aangesloten heb je beeld op je tv als je monitor met een simpele dia show desnoods met moviemaker toon je alles op de beeldbuis

wil je op dvd perse of cd moet je voor dvd doen zie mijn eerdere antwoord en voor cd moet je kopen ja weer geld uitgeven voor dvdspeler welke ookk fotos afspeelt die zijn er!!!

je doet dan cd rom met jpg of bmp erin en alles wordt afgespeelt heb je beeld op TV

films is bijzondere zaak vergt veel te veel tyd als je ook ondertitels wilt

vhs->pc-?bewerken met juiste software->nero branden->DVD klaar voor gebruik

programmas: pctv kaart pinnacle(VHS op pc zetten)
bewerken tmpgenc/conopus/studio 9.0/adobe

branden nero 6.0

dvd brander lege dvd's kopen erin klaar

simpel maar zonder geld uitgeven of zonder software kom je er echt niet

succes :thumb: :thumb: :thumb:

Bedankt voor je uitleg. Aan de hand van jouw gegevens kwam ik op een aanvullende uitleg uit in Forum. Inclusief die gegevens en het programma Nera dat ik reeds heb, is het gelukt een SVCD te maken. Helaas ondersteunt mijn dvd-speler die niet; doch van een kennis wel. Overigens een hele uitzoekerij gewesst. Bedankt voor jullie inzet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan