canopus+studio 9.0
Ik heb ook veel filmmateriaal(op VHS) en veel fotos(nog via scannen) naast wat op de pc komt via downloaden en digitale camera via usb waar ik nog iets mee moet doen!..
Films gedownload via internet,fotos(oude van analoge camera) via scanner op de pc.nieuwe fotos via usb poort en digitsale camera op de pc is wat iedereen kan!
bewerken alles dus video/fotos MOET je kopen geld uitgeven er is niks gratis
kopen conopus
kopen PINNACLE STUDIO 9.0
eventueel probeerversies op de sites
je kan ook tmpgenc,tmpgenc dvd souce creator,dvd encoder gebruiken
er is genoeg software je moet extensies zelf kiezen selecteren zodat je vob-files maak dit doet windows moviemaker niet
alle smoet uiteindelijk hoe lang je ook bezig bent,hoeveel geld je ook uitgeeft na knippen/plakken/bewerken/encoden wel als vob_files komen zodat je met NERO kunt branden op dvd kun je afspelen op elke dvd speler en heb je perfect beeld& audio
geld ook voor fotos/dia show
ik raad je aan PINNACLE STUDIO 9.0 er is geen betere en conopus is wel duur maar top software
rest met je maar zoeken op internet adobe is er ook pinnacle heeft veel zoeken zoeken proberen totdat je hebt wat je wilt
dus zet alles retour op je pc als het er niet meer op staat laat het erop staan totdat je hebt wat je zoekt
alles kost wel veel tyd maar geduld wordt beloond heb je hele verleden fotos(oude) en video(betamax of vhs) op DVD topquality
succes
wat gratis is zoals windowsmoviemaker en alle andere **** is niet voldoende
ik heb ook alles geprobeerd helaas moet kopen
kopen is allerbeste optie!!
succes ik hoor het wel:thumb: :thumb: :thumb: