Windows of Mac

Status
Niet open voor verdere reacties.

jaapgroot97

Gebruiker
Lid geworden
27 aug 2012
Berichten
38
Hallo,
Ik werk al heel wat jaar met windows zonder problemen, maar ik ben wel eens aan iets nieuws toe.
Mijn computer heeft net zijn laatste adem uitgeblazen en ik ben nu heel erg aan het twijfelen of ik nou een Mac mini neem of een windows computer voor de zelfde prijs.

Ik game niet veel op de computer behalve soms minecraft.
Graag even laten weten waarom jullie wel of niet een mac zouden nemen.
Gr.
 
Windows/linux. Bij apple betaal je veel te veel voor heel weinig. Een computer die je zelf samenstelt met dezelfde componenten kost de maximaal de helft. Wat je altijd hoort van "het werkt gewoon" is bull****. Als je gewoon de drivers (en een virusscanner als AVG free) installeert, zal je nooit ergens last van hebben. Dan heb je in een keer meer aan Windows dan aan een Mac. Geen gezeur met dat letters in documenten niet goed worden weergegeven op een Windowscomputer, geen gezeur met spellen, geen gebrekkige garantie etc. Als je Windows zat bent, installeer dan Linux (ik raad Linux Mint Cinnamon aan)
 
bedankt voor het snelle antwoord.
ik had idd ook nog niet aan linux gedacht

maar als apple niet veel beter is dan windows/linux waarom zijn er dan zo veel mensen die heel erg blij zijn met apple en zeggen dat het veel beter is?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik was altijd een Windows en linux persoon, maar in verband met het heen en weer reizen van en naar school had ik een Macbook Air gekocht, omdat die zo lekker klein is .. en sindsdien ben ik helemaal weg van Mac.. Het werkt gewoon zo snel en makkelijk (en het ziet er natuurlijk ook allemaal prachtig uit ..), daarna heb ik mn laptop verkocht een een iMac gekocht... Ik zou voor mac gaan als ik u was.