Windows opnieuw geinstalleerd maar geen geluid.

Status
Niet open voor verdere reacties.
bedank vorr het sturen van de driver programme.maar het kan nog steeds niet werken
de installatie programme gaat openen ,dan vragen ze waaer ik de map will zetten
driver c. ma al het beging met instaleer kmo er te staan het kan niet . et een paar nummer ihet nummer 53670392. met een dikke kruisje der voor. en boven staat plugen in en zo audio
hel p me please.:(

Welke moet ik downloaden? ik heb windows XP Home Edition

WinNT
Win2k
Win9x
WinME
WinXP
Win98SE

??

wat is hetmerk

Beste dames en heren,

de titel zegt het al ik heb Windows XP Home Edition opnieuw geinstalleerd, omdat mijn computer steeds vastliep.
Hij loopt nu niet meer vast maar ik heb opeens geen geluid meer.
Volgens Everest heb ik deze geluidskaart:
SiS 7012 Audio Device

Dus ik probeerde hier en daar wat Drivers te downloaden etc. maar niks werkte, hij gaf telkens een fout aan tijdens het installeren van de driver, ook staat er dat ik geen stuurprogramma heb voor mijn geluidskaart.
Ik ben mijn moederbord CD kwijtgeraakt.

Wie o wie kan mij helpen alsublieft :(
Ik zou het enorm op prijs stellen :thumb:

Bas (zonder geluid)

welk merk en type is het moederboard?

probeer dit eens graag reactie

Beste dames en heren,

de titel zegt het al ik heb Windows XP Home Edition opnieuw geinstalleerd, omdat mijn computer steeds vastliep.
Hij loopt nu niet meer vast maar ik heb opeens geen geluid meer.
Volgens Everest heb ik deze geluidskaart:
SiS 7012 Audio Device

Dus ik probeerde hier en daar wat Drivers te downloaden etc. maar niks werkte, hij gaf telkens een fout aan tijdens het installeren van de driver, ook staat er dat ik geen stuurprogramma heb voor mijn geluidskaart.
Ik ben mijn moederbord CD kwijtgeraakt.

Wie o wie kan mij helpen alsublieft :(
Ik zou het enorm op prijs stellen :thumb:

Bas (zonder geluid)
http://www.opendrivers.com/driver/2...-windows-9x-me-nt4-2000-xp-free-download.html

Makkeda, als ik die heb gedownload en ik activeer de Setup om hem te installeren geeft hij deze fout aan op de helft van de installatie :

UpdateDriverForPlugAndPlayDevices
-536870397

en dan sluit hij de setup automatisch af =(

weetje wel het merk van het motherbord en type kan ik effe kijken ?
dit kun je ook met siisysoft sandra.
anders tydens de opstart van de pc krijg je wel een type te zijn
als je de socket weet kun je ook bij de asus site kijken geven ze nl fotos van type`s er bij en kun je zoeken op type socket .
anders staat het op het moederboard zelf ook wel meestal naast de processor

Laatst bewerkt:
bedank voor het sturen van de driver programme.maar het kan nog steeds niet werken
de installatie programme gaat openen ,dan vragen ze waar ik de map will zetten
driver c. maar al het beging met installeer kom er te staan het kan niet . er komt een paar nummer ihet nummer 53670392. met een dikke kruisje der voor. en boven staat plugen in en zo audio
hel p me please.

MotherBoard info:

Asus Motherboard X-Series
Socket 478
P4S800-MX-EAYGZ

BigBossIvan eigen topic aub :O

Laatst bewerkt:
hehe nee ik slaap niet, maar tussendoor speel ik effe World of Warcraft, ben druk bezig met raiden :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan