Nog nooit gehoord van Xcode? Die onnozele programmeertaal van Apple die op niks trekt? C++ gebaseerd? Je gaat me nu toch echt niet wijsmaken dat er nog nooit een virus is gemaakt voor Mac... Dat maak je niemand meer wijs. Ik heb bewijzen en alles genoeg geleverd, Youtube staat er vol van, maar blijkbaar blijf jij het ontlopen.
Microsoft heeft een gratis antivirus, net zoals firewall. Net hetzelfde bij AVG, Avast, Antivir....
Die upgrades die smakken geld kosten, zijn trouwens heel simpelweg gratis of enorm goedkoop te verkrijgen:
-Studenten krijgen Windows gratis (Dreamspark)
-In software-winkels krijgen studenten Windows 7 voor maar 50€
-Er worden weg geef acties gedaan
-Je krijgt een gratis upgrade als je Vista hebt
en zo zijn er nog veel meer...
Die upgrades, komen om de zoveel jaar uit. Die upgrades van Mac, komen om de zoveel maand uit. Bij een Windows upgrade word enorm veel veranderd, maar bij een Mac zie ik enkel verschil in de wallpaper. Windows XP, het besturingssysteem van 2000 (net in 2001 officiëel vrijgegeven), is nog een enorm populair besturingssysteem. Ondanks dat het 11 jaar oud is, werkt het nog altijd perfect.
Mac OS X 10.3 (€ 199), werkt helemaal niet meer nu. Het is uitgegeven in 2003, en ligt al sinds een paar jaar in de prullenbak. Je webpagina's staan ondersteboven gekeerd (HTML versie te oud, net als de browser), Virus lekken en andere beveiligingsproblemen, Upgrade van browser gaat niet want 10.3 word niet meer ondersteund, andere programma's installeren gaat niet meer want 10.3 word niet meer ondersteund... Probeer het zelf maar eens! Je zult zien! Ik heb het ook gezien!
Die drivers van bootcamp trekken op niks. Windows heeft Apple helemaal niet ingelicht, en Apple is ze dus gaan maken op goed geluk. Ik heb een oude videokaart van Nvidia, 2006... die nu nog steeds een van de populairste en meest verkochte is. Dat zegt wel iets... Maar waarschijnlijk zul je bij Mac inderdaad er telkens opnieuw een nieuwe installeren. En omdat er nieuwe videokaarten uitkomen wilt het niet zeggen dat alles ineens niet meer werkt. Het ene spel na de andere, vliegt de prullenbak in, dankzij bootcamp met hun valse beloftes. Iets wat heel bekend is bij Apple, valse beloftes.
Langzamerhand begint Apple overal ruzie mee te krijgen. Ze zonderen zich erg af, ze jagen de pers op (die trouwens veel geld krijgen voor hun naam eens te laten vallen). Ze dagen Windows en Linux uit... en nog veel meer. Straks staan ze daar al voor de rechter. (Zonder Steve Jobs waarschijnlijk, die in het ziekenhuis ligt door zijn kankerverwekkende iPhones)
Jouw Appeltje gaat blijkbaar volgens vele mensen rap kapot. Rapper dan zo'n Windowsbak. Het scherm van de Macbook air breekt gemiddeld na 3 maanden al af. 3 maanden !!!
Problemen op een Appeltje oplossen gaat naar het schijnt heel moeilijk. Je krijgt nooit een foutenrapport, je krijgt nooit een code, je krijgt nooit een live chat support optie, en al zeker niet in je eigen taal! Maar noem dan eens een van je problemen. Dan kunnen we misschien nog helpen. Daar dient dit forum ook voor.