Windows server 2003 probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het is alweer gelukt, bedankt iedereen! Op local gezet, en ip adressen zelf ingesteld.

Ik ben nu bezig met policies. Ik wil dat alle gebruikers in mijn domein 1 achtergrond hebben, en deze niet kunnen veranderen. Ik ben naar users and computers gegaan, properties geklikt, group policies, edit default domain policy.

Vervolgens:

User configuration->Administrative templates->desktop->Active desktop.

Hier heb ik active desktop enabled en active desktop wallpaper op enable. Ik heb een afbeelding via paint gemaakt, opgeslagen op mijn bureaublad(van de server). Kijk maar:

http://i52.tinypic.com/2dbq9aq.png

Als ik dit allemaal doe, dan krijgt mijn user een zwarte achtergrond ipv de achtergrond die ik gemaakt heb via paint, en kan de user de achtergrond wel veranderen, alleen de kleur tenminste. Waar zit ik fout?

@Ranniks:
a. Je originele vraag is opgelost. Je hebt 'm blijkbaar nu weer naar niet opgelost gezet. Zet dat weer terug naar opgelost.
b. Maak een nieuwe vraag voor je nieuwe probleem.
c. Als je op het forum (bijv. via Google) zoekt had je (o.a.) dit onderwerp gevonden m.b.t. wat je nu lijkt te willen.

Tijs.

Ik had dat topic al gevonden hoor, echter ik kon daaruit niet mijn probleem oplossen. Ik wist trouwens niet dat er een nieuw topic geopend moest worden als er een nieuw probleem voorkwam met mijn windows server 2003 probleem. Ik zal wel een nieuw topic openen. Bedankt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan