Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
heb ik twee netwerkkaarten of zo?
wat is is die 1394 -netwerkkaart?
zie bijlage
wat is het nut van die FireWire aansluiting en pci ik begrijp het niet helemaal? ik ben niet zo snel van begripmakkelijk uitleggen aub.
wat bedoel je precies met domain mijn vraag was wat moet ik op de server opgeven bij achtervoegsel van deze computer voor primaire dns en wat houdt deze regel in?
[...]p.s netwerkkaart werkt weer![]()
ik wil thuis een netwerk intalleren ik ben bezig met installeren en configureren van windows server 2003
na de installatie van win server 2003 wat moet ik doen?
eerst een ip adres geven aan de server en hoet zit het met ip adressen welke range mag ik gebruiken (misschien een v.b. geven betreft ip adressen aub) wat kan ik het beste doen daarna? een active directory installeren of eerst een domain controller installeren?
ik heb begrijpen dat je meer servers op een server kan installeren is het mogelijk om een isa server (firewall en proyserver) op die ene server te installeren of niet?
Wil je een domein, doe dan het volgende:
a. Zet een vast ip-adres voor de server (zie boven)
b. Installeren nieuw domein/installatie Active Directory: Start -> Uitvoeren -> dcpromo.exe
even kort met chipset zorgt ervoor dat ik met mijn toestenbord/muis kan werken dat ik netwerk kan gebruiken enzo toch
even nog een vraagje wat is het nut van Basp virtual adapter?
p.s een domain controller is niet hetzelfde als domain?
maar ik kan toch ook voor kiezen om zonder een domain controller gebruikers aanmaken in AD zonder te valideren
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.