Ik lees niet of je een PC of laptop hebt. Bij een laptop, blijft de laatste situatie in het geheugen, dus als de laptop hangt, komt hij in die staat terug. Als helemaal niets helpt, kun je alleen het geheugen verwijderen er even uit laten en dan terug zetten.
Als het een PC is, en je kunt zelfs niet in je BIOS komen, om bijvoorbeeld op te starten vanaf de CD, is gisteren de PC al gestorven, en komt hij echt niet spontaan tot leven.
Probeer exact te vertellen wat er gebeurt bij het aanzetten, met wel of niet lopen van de voeding, het wel of niet zien van biosmeldingen op het scherm en eventule piepje bij het starten tellen.
Sucses
Ik heb een PC.
Ik kan wel in BIOS.
Ik druk op de knop om hem op te starten.
dan krijg ik na een tijdje het scherm met de mogelijkheden :1 Safe Modus
2 Safe Modus + netwerk
3 Safe modus met prompt
4 Last known ....
5 Windows gewoon opstarten
Seconden tellen af van 30 tot 0....
Als ik safe modus kies dan begint hij vanalles te geven=> Drivers meestal, dan krijg ik een keuze om op ESC te drukken om iets te stoppen, wat weet ik niet, als ik nu ESC druk of niet hij blijf daar toch op hangen.
Kies ik Last good known.... dan laat hij het beeld zien van XP met daaronder de balk die aan het aden is, daarna springt mijn beeld op Grijs.
Ook met window gewoon starten krijg ik het beeld Grijs na een tijdje, net voor het grijs wordt zie ik iets verspringen in het beeld, net van ik wil wel maar kan niet.
Dit alles gebeurde gisteren na een game NHL07 dat ik regelmatig speel online, na de Crash(Freeze) heb ik de PC terug opgestart, dat deed hij vlekkeloos, na de opstart gaf hij iets van istalling van windows, wat het was weet ik niet maar heb op Cancel geklikt, toen bleef hij terug hangen, wat hij wilde installen was iets van Unload of zoiets ????
Van toen niets meer, heb de videokaart er eens uitgehald + de harde schijven , de pc met de stofzuiger gekuist, en alles terug erin gezet, de hele nacht af gezet, en s'morgens terug geprobeert maar .... nothing, ik dacht misschien te warm , al heb ik 6 coolers.