Windows start niet meer op!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat is al wat....

Zie je daar ook iets staan van "Bootmenu" of wellicht moet je eerste F2 doen en dan op zoek naar het bootmenu.

Als je die vindt moet je kiezen voor booten vanaf cd rom waarbij je er dan voor zorgt dat je de bootcd in de lade hebt
 
Dat is al wat....

Zie je daar ook iets staan van "Bootmenu" of wellicht moet je eerste F2 doen en dan op zoek naar het bootmenu.

Als je die vindt moet je kiezen voor booten vanaf cd rom waarbij je er dan voor zorgt dat je de bootcd in de lade hebt

Welke BootCD bedoelt U? :eek:
 
Euh deze.....

Quote:
Origineel gepost door Fred1
Wellicht is de ultimate boot cd een oplossing. Daarop staan verschillende tools op ook om je harde schijf te controleren op fouten.

http://www.ultimatebootcd.com/download.html

Downloaden, branden en opstarten met de cd. (ik ga ervan uit dat je nog een andere pc ergens hebt)

Succes.

Okeée dank U wel Ik ga het proberen

Ps; Staat er bij het bootmenu niet toevallig sowieso al een harddisktest ??
 
Laatst bewerkt:
Quote:
Ps; Staat er bij het bootmenu niet toevallig sowieso al een harddisktest ??


Nee er staat dit:

1. normal
2. Hard-disk drive c:
3. IPE CD-ROM device


Dan moet je een keuze maken maar bij alles gaat hij weer terug naar het menu van opstarten met veilig modus enzovoort. Maar ik ga nu even dat CDtje proberen ;)
 
Inmiddels al wat verder gekeken maar volgens mij is dit het probleem, tenminste, die andere foutmelding (0x000000024) heb ik al dagen niet meer gezien dus dat zal inmiddels wel goed zitten :eek:, maar nu krijg ik dit te zien:

'' Primary Harddisk 1 not found.
Strike the F1 key to continue, F2 to run the setup untilit. ''

Ik heb al ergens gelezen dat het batterijtje van mijn BIOS leeg kan zijn, dat ik mijn BIOS misschien moet updaten, dat de instellingen van mijn Primary Harddisk 0 & primary harddisk 1 misschien niet kloppen, maar ik heb geen idee wat het zou kunnen zijn :( Enig idee anybody :eek:?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan