windows task host sluit niet af

Status
Niet open voor verdere reacties.

martinpb

Gebruiker
Lid geworden
27 apr 2012
Berichten
106
hoi helpers,
Ik heb sinds gisteren, last met afsluiten van pc.Er komt dan een scherm windows sluit af als app windows task host is afgesloten.
Het duurt dan heel lang voor hij afsluit, of helemaal niet. Als ik dan weer opstart komen enkele icoons niet in taakbalk en loopt alles vast. Ik moet dan wel 10 keer opstarten voor hij het weer doet.Hoe krijg ik die app weg.
groet martin
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi,
Een of ander programma dat niet wil afsluiten is mogelijk de oorzaak, heb je recent een nieuw programma geïnstalleerd dat automatisch mee opstart en constant verbinding met het internet heeft?
Anders zou ik eens scannen met Mbam (zie link in m'n handtekening).
Kijk anders bij msconfig>opstarten of je daar iets vreemds ziet (windowstoets + r>enter>typ: msconfig>enter>tab: opstarten)
 
Laatst bewerkt:
hoi mik
bij opstarten staat selectief opstarten aangevinkt .malware bytes vindt niks
groet martin
 
Bij selectief opstarten worden alleen de basisservices en services die je zelf hebt bepaald geladen, dus dat zegt verder niets.
Dan zou ik dat selectief opstarten eens wijzigen in diagnostisch opstarten (Uitleg).
Als je dan nog last ervan hebt moet je denken aan Windows zelf, zo niet is naar alle waarschijnlijkheid een mee opstartend programma de oorzaak.
Kijk anders eens in de logboeken of daar veel voorkomende fouten worden gemeld (run>typ: eventvwr>enter) onder toepassingen e/o systeem.
 
hoi mik
waar moet ik precies kijken in logboek. Op dit moment sluit hij weer een aantal keren goed af, en start ook weer normaal op. Dus ik kijk ik even of het goed blijft nu.
groet martin
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan